1

ازدحام مخاطبان در پردیس تماشا برای دیدار با امین حیایی و بازیگران “ناردون”+عکس/تخصیص سانسهای فوق‌العاده نیمه شب در پردیسهای مختلف

سینماژورنال: برنامه ریزی عوامل کمدی “ناردون” برای دیدار با مخاطبان جنوب شهر و حضور در پردیس تماشا سبب ساز اقبال فوق العاده مخاطبان و ازدحام در این پردیس شد.

به گزارش سینماژورنال امین حیایی و شهرام قاعدی و جمعی از عوامل “ناردون” حوالی 19.30 سه شنبه در پردیس تماشا حاضر شدند ولی حدودا یک ساعت قبل از حضور آنها این پردیس مواجه بود با علاقمندانی که برای دیدار با این چهره ها حضور یافته بودند.

استقبال مخاطبان آن قدر زیاد بود که تمامی سانسهای عصرگاهی سه شنبه هفدهم شهریورماه “ناردون” در پردیس تماشا به صورت فول سانس به نمایش فیلم پرداختند و از آن سو سانس فوق العاده 12 شب هم برای فیلم ایجاد شد.

سانسهای فوق العاده در پردیسهای مختلف

از آن سو در پردیسهایی مانند ملت، زندگی، شکوفه، کوروش، آزادی و سینماهای میلاد و ماندانا نیز سه شنبه شب سانسهای فوق العاده نیمه شب برای “ناردون” ایجاد شد تا تمامی علاقمندان بتوانند فیلم را ببینند.

در این بین سینما ماندانا که تنها سینمای متمرکز شرق تهران است با ایجاد سانس 1.15 تا حوالی 3 بامداد به اکران “ناردون” پرداخت.

کمدی “ناردون” که از حضور امین حیایی، مهران غفوریان، سیروس گرجستانی، امیر نوری، لیلا اوتادی و شهرام قاعدی سود می برد توسط فریدون حسن پور ساخته شده است. منصور سهراب پور تهیه کننده فیلم است.

اغلب لوکیشنهای “ناردون” در طبیعت بکر شمال کشور قرار داشته و فیلم داستانی پرحادثه را درباره آدمهایی روایت می کند که بنا میشود برای کمک به کاهش هزینه هایشان، مراسم عروسی خود را همزمان با مراسم عزا برگزار کنند!!!

افزایش تعداد سینماها

پخش کننده “ناردون” رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی است و از فردا سینماهای جوان، بهمن، سپیده و برج میلاد نیز بر شمار سینماهای نمایش دهنده افزوده خواهند شد و در مجموع بیش از 80 سینما در سراسر کشور فیلم را روی پرده خواهند داشت.

شهرام قاعدی، امین حیایی، حبیب اسماعیلی، روزبه معینی و مسعود نجفی در اکران ویژه "ناردون" در پردیس تماشا
شهرام قاعدی، امین حیایی، حبیب اسماعیلی، روزبه معینی و مسعود نجفی در اکران ویژه “ناردون” در پردیس تماشا