1

ارسطوی “پایتخت” به سراغ دوتارنوازی رفت+عکس

سینماروزان: فیلمبرداری فیلم سینمایی «بوف کور» به نویسندگی و کارگردانی احمدرضا معتمدی هم اکنون در خیابان باغ همایون در میدان امام خمینی در حال انجام است و تاکنون ۵۰ درصد از کار نیز مقابل دوربین رفته.

به گزارش سینماروزان و به نقل از “بانی فیلم” گروه از شنبه هفته آینده عازم بندرعباس خواهند شد و تا روز اتمام فیلمبرداری نیز در این شهر حضور دارند. براساس برنامه ریزی ها فیلمبرداری نیز تا اوایل ماه آینده به پایان می رسد.

خبر دیگر درباره پروژه جدید معتمدی آغاز تدوین همزمان آن توسط مهدی سعدی و سودابه سعیدنیا است که از هفته گذشته آغاز شده تا فیلم هر چه زودتر برای نمایش در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر آماده نمایش شود.

از هفته گذشته نیز احمد مهران فر و سیدمهرداد ضیایی به این پروژه پیوسته اند. احمد مهرانفر بازیگر نقش “ارسطو”ی سریال “پایتخت” جایگزین علی قمصری – که نقش اصلی و نوازنده دوتار را برعهده داشت – شده و به تازگی نیز با انجام تست گریم نهایی مقابل دوربین رفته است.

تیم بازیگران

حامد کمیلی، اندیشه فولادوند، هومن برق نورد و گروه راک میدان آزادی در نقش بند راک فیلم دیگر بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند که تاکنون همگی مقابل دوربین رفته اند.

البته این فیلم یک بازیگر دیگر نیز خواهد داشت که بزودی انتخاب می شود.

«بوف کور» مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی یک نوازنده دو تار سنتی را روایت می کند که از شهرستان برای کار به تهران می آید و پس از چندی جذب یک بند راک می شود… .

معتمدی در کارنامه خود ساخت فیلم های سینمایی «آلزایمر»، «قاعده بازی»، «دیوانه ای از قفس پرید»، «زشت و زیبا» و «هبوط» را داشته است.

سعید سعدی تهیه کنندگی «بوف کور» را برعهده گرفته و سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: مشاور تهیه: شاهرخ هدایتی، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، مدیر صدابرداری: محمد شیوندی، دستیار برنامه ریز: مهدی قپانی، بازیگردان: مهران احمدی، طراح صحنه و لباس: حسن روح پروری، طراح چهره‌پردازی: علی بهرامی فر، آهنگساز: مجید انتظامی، منشی صحنه: محسن بهاری، مدیر تولید: مجید بابایی، مدیر تدارکات: جواد سلیمانی، عکاس: پویا شاه جهانی.

بوف کور
هومن برق نورد در نمایی از “بوف کور”
بوف کور
احمدرضا معتمدی و احمد مهرانفر در نمایی از “بوف کور”