1

ارسال بلیت رایگان “فروشنده” برای روسای سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری+عکس

سینماژورنال: اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با ارسال بلیط رایگان به حجت الاسلام خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری این سازمان از آنها خواستند با خانواده هایشان به دیدن فیلم “فروشنده” بروند.

به گزارش سینماژورنال و به نقل از “نسیم” این اتحادیه روز گذشته در نامه ای سرگشاده خطاب به خاموشی، با انتقاد از سیاستهای متناقض این سازمان در زمینه سینمایی و اکران فیلم “فروشنده” نوشت: دولت در سال آخر از هر امکان در فضای فرهنگی در صدد کسب رای است و رفتارهایش بر این قاعده طبیعی است، اما آیا روحانی مسئول سازمان تبلیغات اسلامی نیز به دنبال رأی است که باعث به سخره گرفته شدن اقتضائات اسلامی و انقلابی می شود؟

این اتحادیه ادامه داد: روحانی مسئول سازمان تبلیغات اسلامی خود با «یک خانواده محترم»، حاضر است دسته جمعی به تماشای فیلمی با محتوای آنچه در توضیحات ارائه شد، بنشیند؟ مدیران دیگر حوزه هنری که در مقابل این اقدام کوته بینانه ی دور از اصول انقلاب سکوت کرده اند چطور؟

نکته جالب مربوط به بلیتهای رایگان فروشنده سینمای آنهاست که به جای پردیسی باکیفیت نظیر آزادی که مدیریتش در زیرمجموعه حوزه هنری است، بلیتهای رایگان سینمایی فرسوده به نام مرکزی برای این روسا فرستاده شده است.

بلیت رایگان فروشنده برای رییس سازمان تبلیغات اسلامی
ارسال بلیت رایگان “فروشنده” برای رییس سازمان تبلیغات اسلامی
بلیت رایگان "فروشنده" برای رییس حوزه هنری
بلیت رایگان “فروشنده” برای رییس حوزه هنری