1

ارائه نسخه‌ای تازه از فیلم توقیفی “خانه دختر” به شورای عالی نظارت

سینماژورنال: در حالی که در ساعات گذشته “سینما” خبر از اصلاح مجدد “خانه دختر” و ارائه آن به شورای عالی نظارت داد، محمد شایسته تهیه کننده اثر این خبر را تأیید کرد.

به گزارش سینماژورنال محمد شایسته تهیه‌کننده سینما با اشاره به آخرین وضعیت فیلم «خانه دختر» به “مهر” گفت: در اصلاحاتی که به تازگی برای فیلم انجام دادیم سعی کردیم تمامی سوءتفاهماتی را که پیش آمده بود برطرف کنیم و امیدواریم بتوانیم پس از یک سال و نیم از ساخت این فیلم، آن را در سینماهای کشور اکران کنیم.

شایسته گفت: به زودی درخواست خود را برای بازبینی مجدد این فیلم به شورای عالی نظارت ارائه می کند.

تنها نمایش «خانه دختر» در جشنواره سی و سوم فیلم فجر بود. این فیلم که داستانی ملتهب پیرامون آزمون دوشیزگی دختری در آستانه ازدواج را روایت می کرد اوایل بهار سال گذشته و در آستانه اکران توقیف شد(اینجا را بخوانید) البته که در این توقیف انتقادات برخی رسانه های تندرو نقش اساسی را داشت.

بعد از توقیف اولیه تهیه کننده و کارگردان سعی کردند با اعمال اصلاحیه های مختلف به فیلم زمینه اکران آن را فراهم کنند که این اتفاق رخ نداد تا حالا که برای دریافت پروانه نمایش دست به دامان شورای عالی نظارت شده اند.

حامد بهداد، پگاه آهنگرانی، باران کوثری، رعنا آزادی ور، بابک کریمی، محمدرضا هدایتی، بهناز جعفری، نسیم ادبی، پردیس احمدیه، مانی شاه حسینی و رویا تیموریان در این فیلم حضور دارند.