1

ادعای کارگردان فیلمی با بازی جواد عزتی و مهران رجبی⇐فیلم‌ام را در آلمان اکران نکردم تا ابتدا در ایران نمایش داده شود!!!+عکس

سینماژورنال: این خصوصیت برخی کارگردانان است که بکوشند با افزودن بر دامنه حواشی حول خود و آثارشان مجالی برای دیده شدن فراهم کنند.

به گزارش سینماژورنال علی عطشانی هم از جمله کارگردانان ایرانی است که می کوشد با ادعاهای عجیب و غریب مسیری برای در کانون توجه قرار گرفتن فراهم کند.

چهار ماه قبل خبری درباره ساخت فیلمی توسط عطشانی با حضور جورج کلونی، ناتالی پورتمن و خرم سلطان در آمریکا منتشر شد.(اینجا را بخوانید)

خبری که در آن ادعا شده بود این فیلم 15 فروردین ماه 95 کلید می خورد و حالا که یک ماه از آن موعد گذشته نه فیلمی کلید خورده و نه خبری درباره آن شنیده شده است!

ادعایی تازه از کارگردانی پرحاشیه

با این حال حاشیه سازی های پیرامون این کارگردان ادامه دارد و در یک مورد تازه عطشانی در تازه ترین گفتگویش ادعا کرده فیلم تازه اش “پارادایس” شرایط اکران سراسری در آلمان را دارد اما وی این فیلم را در آلمان اکران نکرده تا ابتدا در ایران نمایش داده شود.

علی عطشانی که تهیه کنندگی “پارادایس” را هم خودش برعهده داشته گفته است: اواسط سال گذشته نسخه اوليه فيلم “پارادايس” آماده شد كه با پيشنهاد مسئولين سازمان سينمايي ، اكران پس از نوروز ٩٥ پيشنهاد شد، من هم به دليل اعتمادي كه به دوستان داشتم عليرغم درخواست پخش كننده آلماني براي اكران فيلم در آلمان، اكران سراسري فيلم را به اكنون موكول كردم و هفته گذشته نسخه نهایی فيلم در اختيار شورای نمایش قرار گرفت و قرار است اين هفته فيلم بازبيني شود.

این کارگردان در جایی دیگر از گفتگوی خود باز هم درباره پخش فیلمش در آلمان بیان داشته است: با توجه به اينكه اين فيلم پخش كننده اروپايي دارد قطعا وجهه خوبي نخواهد داشت كه فيلمي مذهبي در كشور جمهوري اسلامي ايران اكران نشود ولي در اروپا به نمايش در بيايد.

طنازی‌های جواد عزتی و مهران مدیری در سینماهای آلمان

اگر بدانیم “پارادایس” داستان طنازی های مهران رجبی و جواد عزتی در نقش یک روحانی و یک طلبه را حین سفر به آلمان بیان می‌کند آن گاه است  ماجرای اکران سراسری این فیلم در آلمان عجیب تر به نظر می رسد.

با این حال برای آن که حمل را بر صحت گفته های عطشانی بگذاریم صبر می کنیم تا ایشان پخش کننده آلمانی خویش و سینماهایی در آلمان که این فیلم را روی پرده می فرستند معرفی کند؛ فقط امیدواریم منظور ایشان هم از اکران در آلمان به مانند برخی از آثار ایرانی، نمایش در هفته فیلمهای ایرانی که با اجاره سالن توسط رابط ایرانی و به عبارت بهتر هزینه کردن از جیب صورت می گیرد نباشد.

پارادایس
پارادایس