1

ادعای یک کارشناس تلویزیون⇐سرتیپی دایی‌ام است/صدرعاملی پسرخاله‌‌ام+عکس

سینماژورنال:  رسول صدرعاملی کارگردان سینمای ایران و علی سرتیپی که هر دو از پایه‌گذاران موسسه فیلمیران هستند پسرخاله هستند و هر دوی اینها نیز سالها پیش کار فرهنگی خود را با روزنامه “اطلاعات” آغاز کرده اند.

به گزارش سینماژورنال به تازگی دکتر مسعود صابری کارشناس پزشکی برنامه “اکسیر” که با اجرای فرزاد حسنی روی آنتن می رود هم ادعای نسبت خویشاوندی با این دو نفر را کرده است.

صابری در این باره به “هفت صبح” گفته است: من اول پزشک شدم و بعد به سمت هنر رفتم. علی سرتیپی دایی من است و رسول صدرعاملی پسرخاله من. از دوران نوجوانی بین هنرمندان بزرگ شده ام و با این قصه بیگانه نبوده ام. از طرفی چون در دبیرستان قاری قرآن بودم صدایم تقویت شد و به سمت موسیقی رفتم. دلم می خواهد اینجا این را بگویم که من سالها آرزو داشتم که برنامه بسازم که هنرمندان بیایند و در مورد بیماریها با هم صحبت کنیم. حالا تمام آن ایده آلهای ذهنی من در “اکسیر” به حقیقت پیوسته است.

این پزشک درباره تلاش برای مهارت اجرا در “اکسیر” گفته است: برای اینکه در برنامه راحتتر باشم و یک مقداری مسلطتر باشم با همه گرفتاریهای کاری، یک سال کلاس فن بیان و اکت و بازیگری رفتم. از طرفی خدا به هر کس نعمتی داده و به من صدای خوب عطا کرده که در آینده نزدیک آلبوم من هم بیرون خواهد آمد.

فقط خواهرزادگی سرتیپی درست است

به گزارش سینماژورنال البته ادعایی که مسعود صابری کرده تا حدی قرین واقعیت است چون اگر نسبت پسرخالگی صدرعاملی و سرتیپی را درنظر بگیریم ایشان فقط خواهرزاده سرتیپی است و صدرعاملی، پسرخاله مادرشان می شود اما احتمالا چون توصیف رابطه دوم سخت بوده به همان نسبت پسرخالگی بسنده کرده است.

مسعود صابری در کنار فرزاد حسنی
مسعود صابری در کنار فرزاد حسنی