1

ادعای یک نماینده مجلس⇐تولید “شهرزاد” با مشارکت همسر مدیرعامل بازداشتی صندوق ذخیره فرهنگیان صورت گرفته!!! 

سینماروزان: بیش از دو هفته از بازداشت محمد امامی تهیه کننده سریال «شهرزاد» می‌گذرد.

به گزارش سینماروزان در این طول این مدت شائبه‌هایی مبنی بر دست داشتن او در اختلاس 8 هزار میلیارد تومانی از صندوق ذخیره فرهنگیان مطرح شد. این گمانه زنی‌ها در حالی مطرح شد که تا کنون هیچ یک از اعضای خانواده و وکیل محمد امامی اظهار نظری در این رابطه نکردند.

حالا سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس، با اشاره به بازداشت 14 فردی که در اختلاس از صندوق فرهنگیان دست داشتند، ارتباط محمد امامی با این پرونده را اعلام کرد و البته ادعایی را طرح کرده درباره حضور همسر شهاب الدین غندالی رییس بازداشتی صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان تهیه کننده «شهرزاد».

حسین مقصودی درباره ارتباط محمد امامی با پرونده اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان به “خانه ملت” گفت: آقای امامی به همراه همسر آقای غندالی (مدیرعامل بازداشت‌شده صندوق فرهنگیان) به عنوان تهیه‌کنندگان سریال “شهرزاد” به صندوق ذخیره فرهنگیان مقروض بودند. طی بررسی‌ها مشخص است که امامی و همسر غندالی بدهی خود را از طریق واگذاری یک زمین پرداخت کردند، اما طبق مدارک موجود، مبلغ ریالی زمین واگذارشده از بدهی آنها پایین‌تر است در واقع باید دلیل بازداشت امامی را تا این لحظه «نحوه پرداخت بدهی خود به صندوق» بدانیم.

سخنگوی کمیسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی همچنین خبر داد که تا کنون از میان 14 فردی که در این اختلاس دست داشته‌اند، اسامی 7 نفر آن‌ها افشا شده است. او همچنین عنوان کرد که بازداشت‌‌های زنجیره‌ای مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان در آینده نیز خواهد داشت.

با توجه به گفته‌های حسین مقصودی حالا ادعای تازه ای طرح شده است و آن هم اینکه تهیه کننده “شهرزاد” فقط محمد امامی نبوده و آن طور که این نماینده مجلس گفته همسر مدیرعامل بازداشت شده صندوق فرهنگیان هم به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور داشته است.

شهاب الدین غندالی
شهاب الدین غندالی(چپ) مدیرعامل بازداشتی صندوق ذخیره فرهنگیان