1

اظهارات یک نماینده سابق مجلس که حامی رییسی است⇐اگر روحانی می‌توانست مشکل بیکاری را حل کند ما هم شهرام شب‌پره را به کشور می‌آوردیم تا کنسرت بگذارد!!!

سینماروزان: در حالی که سهم موزیسین های ایرانی از سه مناظره تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهور فقط اشاره ای غیرمستقیم به محمدرضا شجریان بود که با نام بردن از ممنوعیت «ربنا»ی وی صورت گرفت اما در اتفاقی عجیب در همایش انتخاباتی یکی از کاندیداهای اصولگرای انتخابات پای شهرام شب پره به ماجرا باز شد.

به گزارش سینماروزان در همایش نخبگان حامی ابراهیم رئیسی که در دانشگاه تهران برگزار شد الیاس نادران از نمایندگان سابق مجلس و حامیان رییسی با اشاره به معضل بیکاری در کشور گفت: آنچه در برنامه ابراهیم رییسی درباره ایجاد شغل و حل مشکلات جوانان وجود دارد کاملا برنامه ریزی شده است و تمامی این اهداف دست یافتنی است.

وی ادامه داد: دولت یازدهم ‌از مردم نیست و همت کارکردن برای مردم ندارد و ما معتقدیم اگر از فرار مالیاتی دوستان دولت بکاهیم و قاچاق کالای اطرافیان دولت را کم کنیم می توانیم منابع یارانه را تامین کنیم. اگر وام های زیادی که دوستان آقای فریدون گرفتند از کشور فرار کردند را باز گردانیم محل تامین یارانه ها معلوم می شود.

نادران با اشاره به وضعیت بیکاری جوانان گفت: امروز آمار بیکاری از سی درصد گذشته است اما دولت به جای حل مشکل کار به فکر کنسرت گذاشتن است. اگر این دولت عرضه داشت تا مشکل بیکاری را حل کند ما خودمان مجوز می گ رفتیم و شهرام شب پره را به کشور می آوردیم تا کنسرت بگذارد.