1

ادعای یک نشریه ایرانی چاپ لُس‌آنجلس: رابطه پنهانی گلشیفته و جورج کلونی لو رفت!!!+عکس

سینماژورنال/مهدی فلاح‌صابر: این دیگر به یک رسم در میان هنرمندان سینما در همه جای دنیا و البته هالیوود بدل شده است که هرگاه از رشد نسبی در حیطه کاری خویش بازمی مانند می‌کوشند با حاشیه سازی درباره زندگی شخصی خویش زمینه طرح مجدد خویش در رسانه ها را فراهم کنند.

به گزارش سینماژورنال در تازه ترین مورد گلشیفته فراهانی بازیگر سفرکرده ایرانی که زمانی از چهره های مطرح بازیگری در ایران محسوب میشد روی جلد مجله ای ایرانی در لس آنجلس رفته است و آن هم با یکی از حاشیه برانگیزترین تیترها درباره اش که از رابطه پنهانی با جورج کلونی سخن می گوید.

تفاوت دامنه نوری تصویر این دو نفر

البته که در صحت تصویری که روی جلد شماره 924 نشریه ای به نام “تهران” که در سوم آوریل 2015 چاپ شده و در آن گلشیفته را در کنار جورج کلونی می بینیم شبهه وجود دارد و غفور پورغفور کارشناس گرافیک سینماژورنال آن را بیشتر یک تصویرسازی ساختگی می داند.

اصلی ترین دلیل این امر هم تفاوت دامنه نوری است که در تصاویر این دو نفر دیده میشود؛ با کمی دقت مشخص است که نور فلشی که عکس کلونی با آن گرفته شده متفاوت است با فلشی که تصویر گلشیفته را ضبط کرده است.

امتداد سر قهقرایی یک بازیگر سفر کرده

اما نکته مهم این است که گلشیفته که اولین حضورش در سینمای هالیوود همکاری با ریدلی اسکات بود در سالهای اخیر چنان سیر قهقرایی را طی کرده که نه فقط پیشنهادات به‌روزی را دریافت نمی کند بلکه حضورش را مديون  حاشيه هايي از اين دست يا عكسهاي ويژه بعضي نشريات خاص است.
چيزي كه به تمامي مرتبط با حاشيه هايي از زندگي شخصي اوست و نه زندگي حرفه اي اش كه در مورد بازيگران تراز اول، عمدتاً اين بخش دومي  مورد توجه قرار مي گيرد نه آن حاشيه هاي زندگي خصوصي كه اصالتي از جنس هنر ندارد.
دست خالی نشریات لس آنجلسی

اینکه تصویری از گلشیفته روی جلد یک مجله ایرانی منتشرشده در لوس آنجلس می رود و تیتر “رابطه پنهانی گلشیفته فراهانی با جورج کلونی لو رفت” کنار آن می آید، حائز نکته دیگری هم هست و آن هم اینکه دست نشریات فارسی زبان آن سوی دنیا خالی تر از همیشه است و دیگر حتی خوانندگان لوس آنجلسی هم برایشان تیترهای بفروش به ارمغان نمی آورند این است که توسل می جویند به حاشیه نگاری درباره بازیگری که چند سالی بیشتر نیست که از کشور خارج شده است.

گلشیفته فراهانی روی جلد یک نشریه ایرانی چاپ لوس آنجلس
گلشیفته فراهانی روی جلد یک نشریه ایرانی چاپ لوس آنجلس