1

ادعای یک رسانه⇐سیروس مقدم برای تولید سریال جدیدش دقیقه‌ای ۸ میلیون می‌گیرد+واکنش همسر مقدم به این ادعا

سینماژورنال: فیش گیت که از سیاست به سینما رسیده بود حالا بناست تلویزیون را هم درنوردد.

به گزارش سینماژورنال بعد از انتشار برآورد بودجه ای “هفت” که البته با تکذیبیه های دست اندرکاران همراه بود حالا هفته نامه “تماشاگران امروز” مدعی شده برای تولید “علی البدل” سریال تازه سیروس مقدم دقیقه ای 8 میلیون تومان تخصیص یافته است.

این رسانه ادعا کرده برآورد بالای این سریال برای چند تن از مدیران سازمان سوال برانگیز شده و در نتیجه مسئولان نظارتی سازمان، سه نفر از مدیران را خواسته اند و از آنها پرسیده اند چرا برای این سریال دقیقه ای 8 میلیون و 100 هزار تومان برآورد درنظر گرفته اید؟

به گزارش سینماژورنال واکنش الهام غفوری همسر مقدم تهیه کننده “علی البدل” به این ادعا هم کاملت گنگ بوده؛ یعنی وی نه ماجرا را تایید کرده و نه تکذیب.
غفوری گفته است: نمی توانم مبلغ قرارداد را بگویم. دلیلی ندارد من درباره مبلغ قرارداد با شما یا هر کس دیگری صحبت کنم. این موضوعی بین من و سازمان است. دلیلی ندارد که بخواهم در این باره با رسانه ها گفتگو کنم.

با وجود شباهتها این رقم پرداخت شده؟

پیشتر و به هنگام لو رفتن خط اصلی داستان “علی البدل” از زبان یکی از بازیگرانش، از وجود شباهتهایی میان خط داستانی “علی البدل” با کمدی “ایران برگر” نوشته بودیم. (اینجا را بخوانید)

حالا باید منتظر زمان پخش سریال شد و دید این شباهتها به واقعیت بدل شده و از آن طرف برای تولید سریالی برآمده از یک فیلم پرفروش چنین رقم هنگفتی پرداخت شده است؟