1

ادعای یک رسانه⇐دستور سرمایه گذاران «کاناپه»، به فیلمبرداری مجدد و اصلاح نماها منجر شد

سینماروزان: در حالی که “کاناپه” کیانوش عیاری به دلیل پوستیژ به سر بودن بازیگران زن در نماهای داخلی توقیف شده بود  “سینماپرس، از آغاز مجدد فیلمبرداری “کاناپه” به درخواست سرمایه گذار خبر داده است.

متن کامل خبر “سینماپرس” در این باره را بخوانید:

به دلیل فشار سرمایه گذارانی که متشکل از  چندین شخص از جمله سرمایه گذار جنجالی سریال «شهرزاد»، یک بانک، یک شرکت بیمه و یک شرکت‌ لوازم خانگی بوده اند و مبلغ قابل توجهی برای این پروژه هزینه کرده اند و بعد از خبر عدم اکران این فیلم سرمایه خود را نابود شده می دانستند، طی ۳-۴ روز اخیر «کاناپه» در لوکیشن قبلی خود واقع در خیابان نیلوفر منطقه عباس آباد تهران جلوی دوربین رفته و همه بازیگران اصلی و فرعی نیز دوباره دعوت به کار شده اند و فیلمبرداری صحنه هایی که پیش از این به مشکل پخش و اکران برخورده مجدداً آغاز شده است.

نکته جالب توجه آنجا است که دست اندرکاران تولید این اثر سینمایی از همه عوامل «کاناپه» خواسته اند در این رابطه هیچ اطلاعاتی به بیرون درز نکند و به خصوص رسانه ها از این بابت بی خبر باشند که «کاناپه» مجدداً فیلمبرداری می شود.

با این اوصاف معلوم نیست که آقای عیاری که چندی قبل واکنش های عجیبی از خود در گفتگو با برخی رسانه ها بروز داده بود چگونه می خواهد بلای «کاناپه» را از سر خود باز کرده و آن را به اکران برساند.