1

ادعای جدید “کیهان” درباره محمدرضا شجریان

سینماژورنال: محمدرضا شجریان خواننده موسیقی سنتی ایران بعد از پشت سر گذاشتن بیماری اخیرش قصد دارد یک کنسرت در قونیه برگزار کند.

به گزارش سینماژورنالبرنامه آوازخوانی شجریان در قالب «فستیوال- موزیك» در قونیه كه به مناسبت تولد «مولانا» به مدت یك هفته در culture park  برگزار میشود، انجام خواهد شد.(اینجا را بخوانید)

خبر برگزاری کنسرت شجریان در قونیه اما بازتاب متفاوتی در روزنامه “کیهان” پیدا کرده است. این روزنامه با انتخاب تیتر “شجریان کنسرت رایگان در قونیه برگزار می‌کند!” نوشته است: شجریان پس از لغو کنسرت قبلی خود به دلیل عدم فروش بلیت، این بار کنسرت رایگان برگزار می‌کند.

این رسانه اصولگرا ادامه داده است: محمدرضا شجریان که چند هفته قبل هم تصمیم به برگزاری کنسرت گرفته بود، به خاطر عدم استقبال مجبور به لغو کنسرت خود شد. این خواننده که تازه از بستر بیماری بیرون آمده این بار برای کنسرت خودش در قونیه ترکیه، فروش بلیت را لغو کرده است تا بلکه از این طریق مخاطب را جذب نماید.

“کیهان” خاطرنشان ساخته است: البته سایت شجریان اعلام کرده که به دلیل اجرای برنامه در قالب فستیوال این کنسرت بلیت فروشی نخواهد داشت.