1

ادعای «کیهان»⇐پرهزینه‌ترین سریال سیما در خدمت مجیزگویی دولت!

سینماروزان: کلیپ دابسمشی که سامان مقدم با حضور بازیگران سریال «دیوار به دیوار» بر روی قطعه تقدیمی محسن چاووشی به حسن روحانی ساخته بود و البته در تیتراژ پایانی قسمت آخر این سریال هم روی آنتن رفت با انتقاد «کیهان» مواجه شده است.

متن انتقاد «کیهان» را بخوانید:

پرهزینه‌ترین سریال سیما در خدمت مجیزگویی دولت!

درحالی که حسن روحانی در یکی از سخنرانی‌های اخیر خود مدعی شده که بدون در اختیار داشتن رسانه، پیروز رقابت انتخابات شد(!) پرهزینه‌ترین سریال حال حاضر سیما در آخرین قسمت خود به طور آشکار به مجیزگویی دولت پرداخت!

سامان مقدم که در کارنامه خود تولید فیلم‌ضدایرانی «صد سال به این سال ها» را دارد، جمعه‌ شب گذشته در آخرین قسمت از مجموعه «دیوار به‌ دیوار» دِین خود را به دولت وعده و دروغ ادا کرد و پایان‌‌بندی کار خود را با پخش کلیپ دابسمش هنرمندان سریال که هر کدام بخشی از لباس‌هایشان به رنگ تبلیغاتی حسن روحانی ترکیب کرده بودند، با ترانه «بیست‌ هزار آرزو» محسن چاوشی به پایان برد. همان ترانه‌ای که در ایام انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم توسط محسن چاوشی در حمایت از حسن روحانی منتشر شده بود.
سریال «دیواربه‌ دیوار» سامان مقدم که از طرفی در ایام تعطیلات نوروز به ‌صورت شبانه از شبکه سه سیما روی آنتن رفت و تا پایان اردیبهشت ماه هم پخش آن ادامه داشت، فاقد نوآوری در فرم و محتوا و تنها بازتولید مجدد سریال قبلی این کارگردان در لوکیشنی تازه بود.
گویا نظارت در شبکه سوم تابع مدیریت خودمحور این شبکه است و کارگردان سلطنت‌طلب آن نیز مانند برخی مجریان شبکه،خود را از ضوابطی عقلانی و روشن آزاد تصور کرده است!