1

ادعای کارگردان فیلمی شکست خورده به تهیه کنندگی مجید رضابالا و با بازی باران کوثری: فیلمی روی پرده است که بودجه سه بیلبوردش به اندازه تمام بودجه فیلم من است!!!/نمیشود با تبلیغات میلیاردی مقابله کرد⇐پرسش: کدام فیلم تبلیغ میلیاردی داشته است؟/کدام فیلم بیشتر از فیلم شما تیزر تلویزیونی داشته؟؟

سینماروزان: کمتر پیش آمده که در سینمای ایران با کارگردانانی روبرو شویم که وقتی پاسخ مناسب را از گیشه نمی گیرند و فیلم شان شکست میخورد به راحتی شکست را قبول کنند و آن را درسی کنند برای امتداد مسیر فیلمسازی.

از جمله فیلمهای اکران پاییز که گیشه مناسبی نداشته “بی نامی” است. فیلمی که اتفاقا بازیگری گران به نام باران کوثری را در رأس خود دارد و تهیه کننده اش هم مجید رضابالا از مدیران سالیان شوراهای ارگانی مختلف بوده است.

“بی نامی” در دو هفته اکران به زحمت فروشش از 50میلیون عبور کرده که رقمی نازل برای فیلمیست که باران کوثری را دارد.

علیرضا صمدی کارگردان این فیلم ولی بی کمترین اشاره به کیفیت فیلمش تنها دلیل شکست را قدرت رقبا دانسته و در گفتگو با “مهر” ادعا کرده است:

می توانم بگویم ما به اندازه توان خودمان کار کرده ایم اما نمیشود با فیلمها و تبلیغات میلیاردی مقابله کرد. در حال حاضر فیلمی روی پرده است که بودجه سه بیلبورد تبلیغاتی آن در شهر تهران به اندازه تمام بودجه ساخت فیلم من است!!

اینکه کارگردانی در تشریح دلایل شکست فیلمش کمترین اشاره ای به کیفیت نمیکند به کنار اینکه ادعایی طرح میکند درباره تبلیغات میلیاردی رقبا جای سوال دارد.

کارگردان “بی نامی” دقیقا بگوید تبلیغ کدام فیلم میلیاردی بوده؟؟ یا حداقل نام فیلمی که بودجه سه بیلبوردش برابر بودجه ساخت فیلم خودش بوده را اعلام کند.

“بی نامی” هر چه نداشت تیزرهای تلویزیونی پر و پیمانی داشت که حتی قبل از اکران روی آنتن میرفت. کارگردان “بی نامی” که به نوبه خود به انتقاد از تبعیض تبلیغاتی فیلمها پرداخته بد نبود میگفت کدام فیلم بیشتر از فیلم ایشان تیزر تلویزیونی داشته؟؟؟