1

ادعای کارگردانی که نتوانسته برای فیلمش بازیگر پیدا کند⇐ این روزها همه بازیگران یا در “شهرزاد ۲” و یا در “ماه تی تی” مشغول به کار هستند!!!

سینماروزان: داود موثقی کارگردانی که یک فیلم آماده اکران با نام “دو عروس” دارد و در کارنامه اش تولید آثار تجاری مانند “بله برون” و “خواستگار محترم” را دارد به دنبال فراهم آوردن تولید تازه ترین فیلمش “بی تو” است.

به گزارش سینماروزان با اشاره به مشکلاتی که در انتخاب بازیگران این فیلم داشته به “مهر” بیان داشت:  هنوز درباره اینکه چه کسانی به ایفای نقش های این فیلم بپردازند به نتیجه نرسیده ایم زیرا این روزها همه بازیگران یا در سریال «شهرزاد ۲» و یا در «ماه تی تی» مشغول به کار هستند که این موضوع مقداری دست ما را برای کار بسته است. به طور کلی هرکسی که این روزها بخواهد فیلم بسازد با این مشکل مواجه است.

وی ادامه داد: در حال حاضر فیلمنامه این اثر در مرحله بازنویسی قرار دارد و تا ۱۵ روز دیگر بازنویسی آن تمام و سپس پیش تولید یک ماهه «بی تو» آغاز می شود. البته با توجه به اینکه من فیلمنامه آن را کمی با شتاب نوشتم باید روی بازنویسی این فیلم دقت بیشتری داشته باشم و شخصیت ها را به صورت مناسبی در نقش هایشان جا اندازم، اما به طور کلی فیلمبرداری «بی تو» را بعد از ۴۵ روز آغاز می کنیم.

وی افزود: تاکنون با شروین امیرصادقی به عنوان مدیرتولید، بهمن حیدری صدابردار و صداگذار و احمد احمدی به عنوان مدیر فیلمبرداری به توافق رسیده ایم.

موثقی عنوان کرد: «بی تو» با سایر آثار من متفاوت و داستان زندگی زوجی است که خوشبخت هستند اما به یکباره با ورود یک شخص سوم زندگی آنها دستخوش حوادثی می شود. به عبارتی این فیلم ترکیبی از موضوعات ترس و حادثه است.

این کارگردان ادامه داد: گاهی اوقات موضوعاتی به ذهن یک کارگردان می رسد که او را وادار به سینمایی کردن آن می کند که سوژه «بی تو» درست برگرفته از همین موضوع است.

موثقی در پایان خاطرنشان کرد: فیلمبرداری این اثر به طور کلی در ۶۰ جلسه در تهران انجام می شود و در تلاش هستیم آن را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسانیم اما این موضوع سبب نمی شود که برای رفتن به جشنواره هر کاری بکنیم در واقع سعی ما بر این است که به صورت حساب شده، اصولی و با آرامش به ساخت «بی تو» بپردازیم.