1

ادعای پیمان معادی که سال قبل در معیت یک آقازاده اقتصادی، جایزه ویژه هیأت داوران جشنواره فجر را گرفت⇐عده ای در سینمای ایران هستند که مدام غر میزنند و فحش میدهند و جایزه هم میگیرند!!!

سینماروزان: فیلم دوم پیمان معادی در مقام کارگردان با عنوان “بمب” روی پرده است و در آشفتگی اکران نیمه دوم سال به واسطه فعالیت موثر پخش کننده فروش خوبی هم داشته است.

معادی سال قبل با “بمب” در بخش مسابقه جشنواره فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران(متشکل از بهرام بدخشانی، کمال تبریزی، حسن خجسته، خسرو دهقان، رسول صدرعاملی، فرشته طائرپور و محمدرضا فروتن) را گرفت با این حال در گفتگویی تازه ، جایزه بگیران سینمای ایران را نواخته است!!

پیمان معادی که در اختتامیه فجر پارسال همراه با احسان رسول اف آقازاده جلال مدیرعامل بانک آینده روی سن رفت تا جایزه ویژه هیأت داوران را بگیرد با بیان اینکه کم سروصداست(!) به “شرق” گفت: آدم صبوری هستم و سعی می‌کنم بی‌حاشیه کار ‌کنم. چون چاره دیگری ندارم: به قول یک ضرب‌المثل «همیشه در سکوت کارت را بکن، موفقیت به اندازه کافی سروصدا به پا خواهد کرد». من این رویه را سال‌هاست که انتخاب کرده‌ام و تا پایان عمر کاری‌ام نیز همین روال را دنبال خواهم کرد. سروصدا نمی‌کنم که در چه فیلمی و با چه کسی بازی می‌کنم. هیچ‌گاه هیاهو نکرده‌ام چون همیشه به فکر پروژه بعدی‌ام هستم. من کارم را انجام می‌دهم و کسی که باید متوجه شود، می‌شود. چه اشکالی دارد که عده‌ای هم متوجه نشوند؟

معادی ادامه داد: عده‌ای همیشه به هم جایزه می‌دهند. یک عده بازیگر هم هستند که غر می‌زنند و فحش می‌دهند و جایزه‌شان را هم می‌گیرند!

معادی افزود: مجوزی که دیگران در دو هفته می‌گیرند برای من شش ماه طول کشید! مجوز اکرانی که همه دو ماهه می‌گیرند، من یک‌ساله می‌گیرم. ناراحت هم نیستم. از این به بعد هم همین رویه را خواهم داشت. 10 سال بعد هم جایزه ندهند، اشکالی ندارد.