1

ادعای مجری پیشکسون تلویزیون⇐ شهاب حسینی را من کشف کردم ولی هنگام بیماری، هیچ‌کس به سراغم نیامد!

سینماروزان: یک مجری و گزارشگر قدیمی تلویزیون به تازگی مدعی شده او بوده که شهاب حسینی را کشف کرده و وارد اجرا برای تلویزیون کرده است؛ این مجری که اخیرا بیماری سختی را پشت سر گذاشته به گلایه از دوستانی هم پرداخته که هنگام بیماری حالی هم ازش نپرسیده‌اند.

بهروز مقدم مجری و گزارشگری که بیش از نامش، چهره‌اش برای مخاطبان تلویزیون آشناست با اشاره به نوآوریهایش برای تلویزیون به “جام جم” گفت: می‌توانم بگویم من ابداع‌کننده نوعی از گزارش‌ها در تلویزیون بودم. چون آدمی که با مجموعه‌ای از هنر‌ها آشنایی دارد، قطعا ریتم و فن بیان را هم می‌شناسد. به همین دلیل می‌تواند در کار خود خلاقیت داشته باشد. من گزارشگر جدی نبودم و با مردم شوخی می‌کردم و به نوعی بازی هم می‌کردم. به همین دلیل مردم اجرا و گزارش‌های من را دوست داشتند. من هم سر ذوق می‌آمدم و کلی در گزارش‌ها خلاقیت پیدا می‌کردم. اتفاقا خیلی از گزارش‌هایی که می‌گرفتم، پربیننده بود. سال ۱۳۷۰ اولین گزارش را درباره آوارگان عراقی گرفتم و برای آن‌ها کمک جمع کردیم. می‌توانم بگویم که جشن نیکوکاری را من و دوستانم در رادیو و تلویزیون راه‌اندازی کردیم و خیلی هم شلوغ می‌شد و مردم می‌آمدند.

این مجری پیشکسوت با گلایه از آنها که هنگام بیماری، فراموشش کردند اظهار داشت: هر سال در برخی مراسم‌ها به کمک مردم و خیرین ۱۵۰ زندانی را آزاد می‌کردیم و خوشحالم یکی از افرادی بودم که در این کار‌های خیر همکاری می‌کردم. وقتی بیمار شدم و در بیمارستان بستری شدم، فکر می‌کردم دعای همان خانواده‌ها باعث شد که سلامتی‌ام را به دست بیاورم.

بهروز مقدم افزود: من شهاب حسینی را در یکی از کار‌هایی که ساختم کشف کردم اما متاسفانه خیلی از دوستان من را فراموش کردند و هیچ کسی در مدتی که بیمار بودم سراغی از من نگرفت با این حال دعای خیر مردم، نجاتم داد.