1

ادعای علی سرتیپی که پردیسی به مدیریت وی در صدر سینماهای بدهکار قرار گرفته⇐خودم به خودم بدهکار شدم تا پول دیگران را بدهم!

سینماروزان: اعتراضات چندباره صاحبان آثار پرفروش سال گذشته به عدم تسویه سینماداران با آنها درنهایت منجر شد به اینکه سازمان سینمایی فهرستی از سینماداران بدهکار ارائه داده و اعلام کند مبلغ نزدیک به ۱۷میلیاردی این بدهی در قالب حمایت از سوی سازمان سینمایی پرداخت خواهد شد!!

به گزارش سینماروزان اینکه برای پرداخت بدهی 17میلیاردی سینماداران اغلب مرفه، بودجه دولتی هست ولی برای توزیع یک عیدی حداقلی یا یک سبدکالای درجه دو به بهانه کمبود بودجه بیش از نیمی از صنف سینما را حذف میکنند تناقضی است بی پاسخ که حتما باید مدیران فرهنگی درباره اش اظهارنظر کنند.

در صدر سینما های بدهکار پردیس کوروش به مدیریت علی سرتیپی قرار دارد با بیش از دو میلیارد بدهی و عجبا که بخشی از بدهی این سینما مربوط به فیلمهایی است مثل “سونامی” که تهیه کننده اش خود سرتیپی بوده!!

علی سرتیپی در چرایی بدهی بالای کوروش به فرهیختگان گفت:  پولی که از بابت فروش فیلم‌ها به دست آمده را در دو حوزه خرج کردیم؛ بخشی از این پول صرف شارژ و هزینه‌های جاری و حقوق پرسنل ما شد که رقمی در حدود 5 میلیارد تومان را شامل می‌شود. اگر این کار را نمی‌کردیم مجبور به تعدیل نیرو بودیم که تصمیم گرفتیم راه دوم را انتخاب کرده و با حفظ پرسنل، این خرج‌ها را بپردازیم.

سرتیپی درباره بدهکاری سینمایش به فیلم خودش ادامه داد: مابقی پولی که از فروش باقی ماند را به فیلم‌های دیگر داده و ترجیح دادم ابتدا به حساب فیلم‌های دیگر بپردازم و فعلا از فیلم‌های خودم منفعت نبرم و به این ترتیب، خودم به خودم بدهکار شدم تا بدهکار دیگران نمانم!!!