1

ادعای رسانه متبوع تهیه‌کننده تلویزیون⇐بهرام رادان و همکاران از مجیدی شکایت کرده‌اند+عکس

سینماژورنال: کامران مجیدی برادر کوچکتر مجید مجیدی سال گذشته اولین فیلمش با عنوان “لاک قرمز” را به عنوان تهیه کننده تولید کرد. این تهیه کننده اخیرا درگیر تولید فیلمی شده بود با عنوان “زرد” به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده که بازیگرانی نظیر بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، بهاره کیان افشار و شهرام حقیقت دوست در آن ایفای نقش کردند.

به گزارش سینماژورنال به تازگی روزنامه “صبا” وابسته به یک تهیه کننده تلویزیون در گزارشی ادعایی طرح کرده درباره اینکه برحی از عوامل این فیلم و البته بهرام رادان به دلیل عدم برآورده شدن تعهدات مالی از کامران مجیدی شکایت کرده اند.

متن گزارش روزنامه مذکور را بخوانید:

بهرام رادان بازیگر صاحب‌نام سینمای ایران شاکی است و پس از نقش‌آفرینی در فیلم سینمایی «زرد» از کامران مجیدی تهیه‌کننده این اثر به‌علت عدم دریافت دستمزد خود نزد شورای خانه سینما شکایتی را تنظیم و تحویل داده است.

کامران مجیدی که برادر مجید مجیدی فیلمساز و کارگردان فیلم سینمایی «محمد رسول‌اله(ص)» و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زرد» است این روزها در برابر شکایت بهرام رادان قرار گرفته است که مدعی است دستمزد وی را پرداخت نمی‌کند.

این شکایت در حالی مطرح شده است که همزمان با عبور از مراحل فنی فیلم سینمایی «زرد»، بخشی از عوامل این اثر سینمایی هنوز مطالبات مالی خود را دریافت نکرده‌ند که در این راستا شنیده‌ها حاکی از این است که بهرام رادان به این خاطر نزد شورای داوری خانه سینما رفته و از این تهیه‌کننده، به‌علت عدم پرداخت مطالبات مالی خود شکایت کرده است.

علی باذل مدیر برنامه‌های بهرام رادان در مورد این خبر گفت: شما این مسئله را از کدام منبع متوجه شدید؟ بله ماجرای این شکایت صحت دارد. چندی پیش نزد شورای داوری خانه سینما رفته‌ایم و درمورد این بلاتکلیفی در پرداخت دستمزد شکایت کردیم و پس از پیگیری‌های به‌عمل‌آمده، وعده داده‌اند که پرداخت دستمزد انجام گیرد.

اما پیگیری‌های  در این خصوص به گفت‌وگو با مدیربرنامه‌های رادان ختم نشد و طی گفت‌وگوهایی که با برخی از عوامل فیلم سینمایی «لاک قرمز» به عمل آمد، متوجه شدیم که عدم تسویه‌حساب و گلایه آن‌ها از تهیه‌کننده این اثر سینمایی با عوامل سازنده آن تنها منحصر به رادان نیست و شاکی در این ماجرا بسیار است.

زرد
بهرام رادان، شهرام حقیقت دوست، مهرداد صدیقیان، ساره بیات و یهاره کیان افشار در “زرد”