1

ادعای بهزاد خداویسی: نقش من در “روزگار جوانی” منطبق بر دوران دانشجویی اصغر فرهادی بود+عکس

سینماژورنال: بهزاد خداویسی بازی در سریال «روزگار جوانی» را یکی از ماندگارترین نقش‌های خود دانست و گفت: این سریال در واقع بیان دوران دانشجویی اصغر فرهادی در قالب یک سریال بود.

به گزارش سینماژورنال بهزاد خداویسی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در این برنامه و در بخش «خاطره بازی» با اجرای علیرضا جاویدنیا و داوود حیدریبا اشاره به اینکه از 9 سالگی وارد عرصه هنرهای نمایشی شده است، گفت: از سال 53 فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم کوتاه آغاز کردم.

بازیگر فیلم «ضیافت» افزود: حضور در کانون پرورش‌ فکری کودک‌ونوجوان و بازی در فیلم‌های کوتاه آغاز مسیر بازیگری من بود. بعدها با موفقیت در آزمون سراسری و حضور در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، به صورت آکادمیک نیز بازیگری و کارگردانی را تا مقطع کارشناسی‌ارشد دنبال کردم و پس از آن نیز برای گذراندن دوره دکتری به فرانسه رفتم.

نقش من در “روزگار جوانی” منطبق بر دوران دانشجویی اصغر فرهادی بود

خداویسی سریال «روزگار جوانی» را یکی از ماندگارترین نقش‌های خود دانست و ادامه داد: یکی از ویژگی‌هایی که سبب شد این سریال جایگاه خاصی بین مخاطبان پیدا کند، فیلم‌نامه بسیار خوب  آن بود.

وی با اشاره به اینکه  «اصغر فرهادی» نویسنده روزگار جوانی بود اضافه کرد : او به نوعی دوران دانشجویی خود را در قالب فیلمنامه این سریال بیان کرد و البته نقش من نیز همان اصغر فرهادی دوران دانشجویی بود.

بازیگر سریال «سر نخ» در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نشر اشعارش، اظهار داشت: هرگز خودم را شاعر نمی‌دانم چراکه در این کشور امثال فردوسی،حافظ،مولانا و سعدی شاعر خطاب می‌شوند. کتاب «در کوچه پس‌کوچه‌های ونیز» در واقع بیان دلنوشته‌های من به زبان شعر است که با پیشنهاد یکی از دوستان چاپ شد و البته نام این کتاب نیز پیشنهاد خود ناشر بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد : در سال‌های اخیر  از سینما دور نبودم و همواره وقت خود را صرف نوشتن فیلمنامه کردم.

گفتنی است برنامه «خانواده یک» به تهیه کنندگی مصطفی شریفی هر روز ساعت 11 از شبکه اول سیما پخش می شود.

روزگار جوانی
کیهان ملکی، بهزاد خداویسی، امین حیایی و مهدی صبایی در نمایی از “روزگار جوانی”