1

ادعای ابراهیم فروزش⇐ کانون بیش از ۵۰ سینما را در سراسر کشور برای اکران کودک راه‌اندازی کرده!!!⇔در کدام شهرها؟ معلوم نیست

سینماروزان: در روزهایی که برگزاری جشنواره کودک با بودجه دولتی در شرایطی که هیچ مجال مشهودی برای اکران آثار کودک در سینماهای ایران وجود ندارد با انتقادات مختلف مواجه شده است، ابراهیم فروزش کارگردانی که سالها فیلمهایی درباره کودکان و نوجوانان ساخته است از فعالیتهای تازه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حیطه اکران کودک خبر داده است و مدعی شده کانون بیش از 50 سینما را در سطح کشور راه اندازی کرده است.

به گزارش سینماروزان اینکه این سینماها در کدام شهرها قرار گرفته اند معلوم نیست و فروزش این را هم نگفته که این سینماها به تازگی ساخته شده اند یا همان مراکز فرهنگی-هنری کانون هستند که سالنهای آمفی تئاترشان تجهیز شده!!!

 فروزش که خودش کارش را با کانون آغاز کرده و در همه این سالها هم حمایت کانون را برای تولید آثارش همراه داشته به «مهر» گفته است: با آغاز به کار سینماهای جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گنیجنه سینمایی این مرکز که شامل فیلم‌هایی است که سال‌ها فرصت اکران نداشتند، نمایش داده می شود.

ابراهیم فروزش ادامه داده است: خوشبختانه با مدیریت درست علیرضا کریمی صارمی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این مرکز با راه اندازی بیش از ۵۰ سینما در سراسر کشور شرایطی را بوجود آورده است تا فیلم های سینمای کودک و نوجوان که تا امروز فرصت اکران نداشتند در سینماها نمایش داده شوند.

به گفته وی، قدم مثبتی در حوزه سینمای کودک و نوجوان برداشته شده است و کودکان و نوجوانان بعد از سال ها می توانند فیلم های خود را در سینماها ببینند.