1

ادعاي بازيگري كه خودرا شبيه “الويس پريسلي” مي‌داند⇐ الويس به شدت ضد رژيم پهلوي بود؛ مداركش هم موجود است+عکس

سینماژورنال: حسام نواب صفوی بازیگری که در هفته های اخیر به واسطه انتقاداتی که از شبکه “فارسی وان” انجام داده حاشیه ساز بوده است(اینجا و اینجا را بخوانید) در تازه ترین مطلب اجتماعی اش یک خواننده راک آمریکایی را دشمن محمدرضا پهلوی دانسته است!

به گزارش سینماژورنال نواب صفوی که بسیاری شباهت ظاهری او و الویس پریسلی را باعث اشتهارش دانسته اند با انتشار تصویری اجتماعی از انگشتری که محمدرضا پهلوی به الویس پریسلی هدیه داده، الویس را مخالف رژیم پهلوی دانسته است.

متن کامل نوشته اجتماعی نواب‌صفوی را در ادامه بخوانید:

هدیه 32000 دلاری شاه به الویس

هدیه ای از طرف شاه ایران به سلطان راک اند رول الویس پریسلی این انگشتر طلا  نمایانگر نشان سلطنتی تاج و لنگر نیروی دریایی شاهنشاهی پهلوی هست ارزش تقریبی 32000 دلار.
این انگشتر توسط شاه ایران به الویس هدیه داده شده بود. الویس این انگشتر را سالیان زیادی در دست داشت تا اینکه بخاطر خشم از اقدامات سیاسی شاه آن را کنار گذاشت. بالاخره مدركي بسيار معتبر پيدا شد به اعتراض به سياستهاي پهلوي كه هديه او را به كناري انداخت و با توجه به محبوبيت او بسياري از مردم دنيا عليه سياستهاي شاه  دشمن شدند پس ميشود گفت  الويس توانسته شاه ايران را بي اعتبار كند  پس شايد او را يكي از معترضين رژيم پهلوي دانست و اگر عمر او اجازه ميداد با توجه با مخالفتهاي با كارتر در صف انقلابييون ايران قرار ميگرفت. اي كاش بود و پيروزي مردم را ميديد.

توجه: اين  يك جريان واقعي و تمامي مدارك آن هست من اصلا به پهلوي كاري ندارم مهم اين بوده الويس ضد پهلوي بوده اين واقعا مدركش هست.

این انگشتر توسط شاه ایران به الویس هدیه داده شده بود. الویس این انگشتر را سالیان زیادی در دست داشت تا اینکه بخاطر خشم از اقدامات سیاسی شاه آن را کنار گذاشت. مادربزرگ الویس مینی میا  صاحب آن انگشتر شد….

پی نوشت سینماژورنال: آنچه در بالا آمد عین متنی است که نواب صفوی در صفحه اجتماعی خود به اشتراک گذارده است و اگر مشکل انشایی در متن دیده می‌شود به‌خاطر پرهیز از عدم تغییر متن نوشته ایشان است.

انگشتر الویس
این تصویری از انگشتر الویس است که ضمیمه متن اجتماعی نواب صفوی شده است