1

ادعاهای کارگردان سریال امنیتی روی آنتن⇐از ورود به ماجرای سردار کاملا راضی‌ام!/بیایند وسط و ببینیم چند نفر می‌توانند در کف خیابان‌های تهران، سکانس تعقیب و مراقبت ضبط کنند!!/طراح سریال مرتضی اصفهانی است که استاد دانشگاه بوده و سی سال(!) سابقه نویسندگی دارد!!/به‌خاطر عدم دسترسی به شهرک دفاع مقدس مجبور شدیم در بیابان فیلمبرداری کنیم

سینماروزان: احمد معظمی به نیرویی معتمد در ساخت سریالهای امنیتی بدل شده که بعد از دو سریال “ترور خاموش” و “سارق روح” حالا با سریال امنیتی “خانه امن” روی آنتن است.

به گزارش سینماروزان احمد معظمی درباره دردسرهای ساخت سریال امنیتی به روزنامه صبحنو گفت: بدون تعارف کارگردانی این ژانر در ایران کار بسیار سختی است؛ البته بعضی چیزها سلیقه‌ای است و موافقان و مخالفانی دارد؛ درواقع ما نمی‌توانیم همه را راضی نگه داریم…بیایند وسط و ببینیم چند نفر می‌توانند در کف خیابان‌های تهران، سکانس تعقیب و مراقبت ضبط کنند!!

حضور پررنگ مرتضی اصفهانی(مشاور ثابت اغلب پروژه‌های امنیتی از “روباه” تا “ماجرای نیمروز” و “شبی که ماه کامل شد”) در سریال “خانه امن” از دیگر ویژگی‌های سریال است. احمد معظمی با تاکید بر سوژه‌پردازی این مشاور گفت: سوژه‌های سریال توسط آقای مرتضی اصفهانی ارائه می‌شوند و ایشان طراح کلی مجموعه هستند. آقای اصفهانی استاد دانشگاه بوده و نزدیک به سی سال است که در حوزه نویسندگی فعالیت می‌کند!!

ورود به ماجراهای سردار سلیمانی ازجمله نکات بحث‌برانگیز “خانه امن” از همان اوان پخش بود‌. به گزارش سینماروزان احمد معظمی درباره این ورود گفت:
از ورود به ماجرای سردار شخصا کاملا راضی‌ام. اتفاقات مورد اشاره درواقع مربوط به سال95 است ولی ما اشاره خاصی به زمان قصه نکردیم؛ ضمنا کلیات قصه براساس واقعیت است.

معظمی در انتقاد از وضعیت شهرک سینمایی دفاع مقدس اظهار داشت: همین الان دسترسی به شهرک سینمایی دفاع مقدس بسیار دشوار است و این خودش یک مشکل جدی است و ما مجبور شدیم برای ضبط چند سکانس‌ به بیابان‌های اطراف شهر برویم. اگر قرار باشد سکانس‌های اکشن خوبی تولید شود، باید این پروسه از ابتدا تا انتها آسیب‌شناسی بشود. غیر از این باشد، نباید توقع خاصی باشد.

احمد+معظمی+کارگردان
احمد+معظمی+کارگردان