1

ادعاهای مملو از اعتماد به نفس یک‌ مجری زن تلویزیون ⇐بسیاری تلاش می‌کنند تا برنامه شب یلدا را اجرا کنند ولی من چندین بار این کار را کرده‌ام!!/از سال ۸۸ تا الان هر امکانی که ممکن است به یک مجری زن داده شود را تجربه کرده‌ام!/آنچه باید در اجرای تلویزیون می‌شدم، شده‌ام!/آنچه برای خیلی‌ها آرزو است برای ما خاطره شده است!!

سینماروزان: مژده لواسانی ازجمله مجریان زن متبوع رسانه ملی است که تقریبا در تمام ادوار مدیریتی این رسانه به اجرا پرداخته است ولی باز سعی کرده با فعالیتهایی همچون صداپیشگی در ارائه کتب صوتی یا انتشار کتاب اشعار(!) هم جلب توجه کند.

به گزارش سینماروزان مژده لواسانی به تازگی با لحنی حاکی از اعتماد به نفس بالا به صبحنو گفت: در بیش از دو دهه‌ای که در رادیو و تلویزیون کار کرده‌ام و از سال ۸۸ تا الان که در تلویزیون برنامه زنده اجرا کرده‌ام درواقع هر امکانی که ممکن است در اجرای تلویزیونی به یک مجری زن داده شود را تجربه کرده‌ام؛ همه این موارد تا 30 سالگی بود. اگر اتفاقی بسیار خوشحالم کند می‌خواهم آن را تجربه کنم وگرنه به‌اصطلاح «آنچه برای خیلی‌ها آرزو است برای ما خاطره شده است».

مژده لواسانی همچنان با اعتماد به نفس(!) بالا ادامه داد: بسیاری تلاش می‌کنند تا برنامه شب یلدا را اجرا کنند ولی من چندین بار این کار را کرده‌ام.

لواسانی درباره برنامه‌های آینده‌اش برای تلویزیون گفت: می‌خواهم بگویم من فرزند رسانه‌ام و درحال حاضر روی طرحی در حوزه ادبیات برای تلویزیون کار می‌کنیم. اگر برنامه‌ای به سلیقه من نزدیک باشد با خوشحالی در آن کار می‌کنم. اگر قرار است به عنوان یک شاعر شناخته شوم، باید متمرکزتر عمل کنم و من این فضا را بیشتر دوست دارم. اساسا حوزه ادبیات حوزه‌ای است که خیلی زیاد در آن غرق هستم.

لواسانی باز هم با اعتماد به نفس شگرف تاکید نمود: آنچه باید در اجرای تلویزیون می‌شدم، شده‌ام!