1

ادعاهای داداش کوچیکه رییس سازمان ارزشی اوج که همزمان ریاست دو موسسه ارزشی را برعهده دارد⇐اشتباه بزرگی سر قضیه{حضور تتلو در کنار رییسی؟} رخ داد/مخالف بودم و اجبار به این حرکت شدم!!/هیچ پولی به تتلو ندادیم!!/شرایط امروز من به‌واسطه اوج رقم نخورده!!/قبل از «اوج» هم شناخته‌شده بودم!!!/برادرم را به‌واسطه من می‌شناختند!!

سینماروزان: احسان محمدحسنی رییس سازمان هنری-رسانه ای اوج که اخیرا دو مسئولیت سرپرستی بنیاد روایت و ریاست بر سازمان بسیج هنرمندان را از کف داد، یک برادر به نام میثم هم دارد که این برادر کوچکتر هم به مانند برادر بزرگتر در ارگانهای ارزشی مسئولیت دارد.

بسیاری از جوانان برای یک موقعیت شغلی نصفه و نیمه دست و پا میزنند ولی داداش کوچیکه رییس اوج، همزمان مسئولیت موسسات ارزشی نصرتیوی و دلصدا را برعهده دارد و در تازه ترین گفتگویش مدعی شده دریافت این مسئولیتها هیچ ربطی به برادرش یا «اوج» ندارد!!!

میثم محمدحسنی درباره پرسشهای پیرامون استفاده از رانت برادرش برای دریافت مدیریت ارگانهای ارزشی به «صبح نو» بیان داشت: من قبل از شکل‌گیری سازمان اوج تا حدودی در کار خودم شناخته شده بودم. راستش ربطی به مسئولیت برادرم نداشت و به عقب‌تر از آن برمی‌گردد. پیش می‌آمد که برادرم تعریف می‌کرد، درجایی بودم و من را به واسطه تو شناختند. ولی خب امروز گوی سبقت را از من ربوده‌اند! البته باید اعتراف کنم که مسیر زندگی‌ام را برادرم تغییر داد. من درگیر فوتبال و مسائل دیگری بودم که احسان مرا به دیدار خانواده شهدا می‌برد. به یاد دارم جلسه‌ای فرهنگی در مسجد امام صادق(ع) منطقه صادقیه بود که به آن‌جا می‌رفتیم. اما واقعاً به واسطه سازمان اوج، شرایط امروزم رقم نخورده است!!

میثم محمدحسنی با تأیید نقش پررنگش در تسهیل حضور امیر تتلو در کنار ابراهیم رییسی در تبلیغات انتخاباتی96 گفت: برخی از دوستان فقط ایام انتخابات به یاد سلبریتی‌ها می‌افتند و این کارساز نخواهد شد. اشتباه بزرگی سر قضیه امیرتتلو رخ داد و من به عنوان کسی که واسطه این اتفاق بودم واقعاً ناراحتم. من همان موقع مخالف این موضوع بودم و به نوعی اجبار به این حرکت شدم.

این مدیر جوان با اشاره به حمایتهای موسسات تحت امرش از تتلو ادامه داد: امیر تتلو درباره انرژی هسته‌ای و یک موضوع دیگر کاری ساخته بود و سفارش ما نبود. حتی پولی هم به او ندادیم و فقط برایش کلیپ ساختیم. ترانه انرژی هسته‌ای و شهدایی را که خوانده بود تصویری کردیم. انرژی هسته‌ای را به روی ناو ارتش ساختیم. البته بعداً دوستان زیرش زدند و گفتند ما قضیه را نمی‌دانستیم! مگر بدون هماهنگی می‌شود روی یک ناو کلیپ ساخت؟! اصلاً چگونه چند روز قبلش با طرف عکس یادگاری گرفتید؟! البته ما از این مسائل گذشتیم. من هنوز پای کارهای ارزشی که با امیر تتلو کردیم هستم.