1

ادعاهای تازه کارگردان فیلم مملو از شوخیهای اروتیک “رحمان۱۴۰۰″⇐حوزه هنری تمام پلانهای دارای “حرکت بدن” را حذف کرد ولی این پلانها از نظر ارشاد بلامانع بود!!/یک نسخه خلاف آنچه موردنظر ارشاد است در سینماها نبود!!⇔پرسش اول: منظور از “حرکت بدن” اشاره به حواله آلت مردانه در جاهای مختلف فیلم است؟/پرسش دوم: آیا واقعا حواله پذیری کاراکترها از منظر ارشاد بلامانع است؟/پرسش سوم: با اتفاق اخیر آیا حوزه هنری حق ندارد که ممیزی بیشتری بر نسخه ارشاد اعمال کند؟

سینماروزان: علیرغم از پرده پایین آمدن “رحمان1400” بخاطر تفاوت نسخه مجاز با نسخه اکران و روی پرده رفتن “تگزاس2” بجای این فیلم همچنان ادعاهای شگفت سازنده “رحمان…” است که در کانون توجه قرار میگیرد.

منوچهر هادی کارگردان “رحمان1400” در تازه ترین گفتگویش با “هفت صبح” مدعی شده عین همان نسخه مجاز ارشاد را اکران کرده است!! هادی گفت: ما همه اصلاحیه ها را انجام دادیم و تعدیلها را اعمال کردیم و حتی وقتی هجده فروردین درخواست تعدیل بیشتر داشتند ما همراهی کردیم. از این تاریخ تا 25 فروردین که فیلم توقیف شد یک نسخه خلاف آنچه مدنظر ارشاد است در سینماها نبود!!!

منوچهر هادی با اشاره به ممیزیهای وارده از سوی حوزه به فیلمش گفت: حوزه هنری گفته بود تمام پلانهایی که بازیگر “حرکت بدن” دارد را باید حذف کنید ولی این پلانها از نظر ارشاد بلامانع بود!!

ادعاهای تازه کارگردان “رحمان…” پرسشهایی مختلف را برای مخاطبان ایجاد میکند:
 
پرسش اول. آیا منظور از “حرکت بدن” اشاره به حواله چندباره آلت مردانه در جاهای مختلف فیلم است؟

پرسش دوم: آیا واقعا حواله پذیری کاراکترها از منظر ارشاد بلامانع بوده و این حوزه هنری بوده که باید این پلانها را ممیزی میکرده؟؟
 

پرسش سوم: با اتفاق اخیر آیا حوزه هنری حق ندارد که ممیزی بیشتری بر نسخه ارشاد اعمال کند؟