1

ادعاهای تازه بهمن فرمان‌آرا که حمایت آقازاده یک بانک را در فیلمهای اخیرش داشته⇐می‌توانستم با رانت فیلم بسازم اما نکردم!!!/وقتی در باند نباشی از همه طرف برایت می‌زنند!!!

سینماروزان: بهمن فرمان آرا از آن دست فیلمسازانی است که هرچند در برخی دوره ها اجازه فعالیت نداشته اما هیچ گاه مشکل مالی برای تولید هم نداشته است.

به گزارش سینماروزان فرمان آرا که حمایت احسان رسول اف آقازاده جلال رسول اف مدیرعامل بانک آینده را در تولید فیلمهای اخیرش و از جمله «دلم میخواد» داشته است در گفتگو با «اعتماد» مدعی شده هیچ گاه با رانت فیلم نساخته است!

فرمان آرا بیان داشت:  وقتي در باند نباشي از همه طرف برايت مي‌زنند و اذيت مي‌شوي. چون كسي را نداري كه پشت تو بايستد و مراقب كارت باشد و كمك كند تا فيلم‌ها راحت اكران شوند، سانسور نشوند و… همين حالا دو فيلم آخرم منتظر اكرانند و اميدي هم به اكران‌شان ندارم و قبل‌ از آنها هم راحت فيلم نساختم و راحت هم فيلم‌هايم اكران نشده.

سازنده «یک بوس کوچولو» و «خاک آشنا» افزود: حرف زدن راحت است. اما ايستادن و ساختن و متعهد بودن كار سختي است. من مي‌توانستم به ايران برنگردم و راحت كارم را انجام بدهم يا فيلم بسازم، اما ترجيح دادم اين كار را نكنم و همين‌جا باشم يا مثلا در دارودسته‌اي باشم با رانت فيلم‌ بسازم و فعاليت اقتصادي داشته باشم كه يكشبه ٢٠ ميليارد در حسابم باشد. همان اتفاقي كه براي يك بچه ٣٥ ساله افتاد و توانست نفت كشورش را بفروشد و پول به حساب شخصي خودش بريزد. همه اينها براي همه ما ممكن است و كافي است انتخاب كنيم كه قرار است كجا بايستيم و مي‌خواهيم چه كسي باشيم.