1

ادعاهای آزاده نامداری درباره “فرشته نجات” بودن(!) و البته بازگشت به تلویزیون…

سینماژورنال: آزاده نامداری که اغلب ماههای امسال را به درگیری با همسر سابقش(اینجا را بخوانید) و سپس ازدواج با فرزند یکی از چهره های اصلاح طلب(اینجا و اینجا را بخوانید) گذراند در تازه ترین گفتگوهایش ادعا کرده است در فیلم تازه پرویز شهبازی نقش یک فرشته نجات را بازی کرده است!!!

به گزارش سینماژورنال این مجری تلویزیون این را هم بیان کرده که تا یک سال آینده هیچ اجرایی در رسانه ملی نخواهد داشت و پس از آن باز هم به تلویزیون بازمی‌گردد.

نقش دختری را بازی می کنم که فرشته نجات است

آزاده نامداری در خصوص ایفای نقش در فیلم سینمایی «نسیم» به “باشگاه خبرنگاران جوان” گفت: فیلم «نسیم» در حال حاضر در مرحله صداگذاری و موسیقی پیش می‌رود و برای اکران در سی و چهارمین جشنواره فجر آماده می‌شود.

وی در ادامه در خصوص حضور و نقش خود در فیلم سینمایی «نسیم» بیان کرد: من نقش دختری را بازی می‌کنم که ناجی افرادی می‌شود که با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند و اگر بخواهم نقشم را در یک جمله بگویم باید عرض کنم که نقش یک «فرشته نجات» را بازی می‌کنم.

هیچ وقت به دنبال ستاره‌شدن در حرفه بازیگری نبودم

نامداری افزود: حضور در فیلم سینمایی «نسیم» را تنها به خاطر امضای آقای شهبازی و حضور او قبول کردم. هیچ وقت به دنبال ستاره‌شدن در حرفه بازیگری نبودم و مطمئن باشید اگر کسی بجز آقای شهبازی این فیلم سینمایی را کار کرده بود، من هم تجربه بازیگری را نداشتم و قبول نمی‌کردم. من بازیگر نیستم.

نامداری تهیه‌کننده و طراح برنامه «خانمی که شما باشید» درباره ادامه فعالیت در حرفه بازیگری گفت: تا زمانی که خودم را بر پرده سینما و بازتاب نظرات منتقدین را نبینم، نمی‌توانم تصمیمی برای ماندن و یا رفتن بگیرم. بنا نیست که هرکسی در رسانه موفق است، بازیگر شود و یا بالعکس.

وی درباره رضایت از بازی خود در فیلم سینمایی «نسیم» اظهار داشت: شاید از بازی خودم راضی نباشم اما برای اینکه اولین تجربه بازیگری‌ام را با حضور آقای شهبازی رقم زدم، بسیار خرسندم و رضایت کامل دارم.

در سال آتی به تلویزیون بازمی گردم

نامداری از برگشت خود به رسانه ملی خبر داد و گفت: تا یک سال آینده هیچ اجرایی نه در رسانه و نه در برنامه‌های دیگر نخواهم داشت و در سال آتی به احتمال زیاد با برنامه‌ای پیرامون بانوان و خانواده به روی آنتن سیما باز خواهم گشت.