1

ادامه تعطیلی‌ بی‌منطق سینماها⇐”سازهای ناکوک” را به اکران آنلاین واداشت

سینماروزان: ادامه تعطیلی بی‌منطق سینماها، سازندگان “سازهای ناکوک” را واداشت که قید اکران در سینماها را بزنند و فیلم خود را مستقیما روانه اکران آنلاین کنند.

به گزارش سینماروزان سینماها به خاطر کم بودن مشتری حتی در دوران بازگشایی غالبا به یک‌سوم ظرفیت خود هم نمی‌رسیدند با این حال انفعال مدیران سینمایی موجب شده که مدام به بهانه کرونا سینماها را ببندند و در این میان سرنوشت بسیاری از فیلمهای آماده اکران هم نامعلوم باشد.

“سازهای ناکوک” بنا بود ۱۶ مهرماه روی پرده برود ولی تعطیلی هفته به هفته سینماها و نامشخص نبودن وضعیت بازگشایی سینماها موجب شد که سازندگان کلا بیخیال اکران در سینماها شوند و بخت خود را در اکران آنلاین بیازمایند.

“سازهاي ناكوك” که علی حضرتی به تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور آن را ساخته، فیلمی با مایه‌های روانشناسانه و قصه زندگي دو خواهر است كه با ورود مردي عاشق، وارد چالش جديدي مي‌شود؛ چالشي كه به برملا شدن رازهاي اين دو خواهر مي‌انجامد.

در اين فيلم هنگامه قاضياني در نقش هليا و غزل شاكري كاراكتر هديه را بازي مي‌كنند ضمن اينكه حامد كميلي به اتفاق مرتضي ضرابي و احمد عرباني (كاريكاتوريست مشهور)، كاراكترهاي اصلي و مكمل اين فيلم را برعهده دارند.

اصغر عبداللهی نویسنده “عینک دودی” و “مرسدس” که خودش “قناری و کلاغ” را به تهیه‌کنندگی حضرتی ساخته بود، نویسنده متن “سازهای ناکوک” بوده است و مسعود امینی تیرانی هم مدیریت فیلمبرداری اثر را برعهده داشته است.

هنگامه قاضیانی در "سازهای ناکوک"
هنگامه قاضیانی در “سازهای ناکوک”