1

ادامه اکران “دوران عاشقی” در تهران و شهرستانها

سینماژورنال: در حالی که روز یکشنبه اخباری مبنی بر پایان اکران “دوران عاشقی” منتشر شده بود اکران این فیلم به دلیل استقبال بالای مخاطبان کماکان در برخی از سینماهای تهران و شهرستانها ادامه دارد.

به گزارش سینماژورنال “دوران عاشقی” که از فیلم های موفق جشنواره فیلم فجر سال گذشته بود، هفته دوم مرداد ماه روی پرده رفت با تبلیغات بسیار محدوی که داشت با استقبال بالای مردم روبرو شد و توانست به فروش بالایی به عنوان یک فیلم غیرکمدی دست یابد.

با آغاز اکران فیلم اخیر مجید مجیدی، “دوران عاشقی” تعداد زیادی از سالن های خود را از دست داد اما روند فروش خوب خود را حفظ نمود و در شرایطی که تاکنون بیش از دو ماه از آغاز اکران آن می گذرد همچنان مورد استقبال مردم قرار دارد و همه روزه در برخی از سینماها از جمله پردیس کوروش و آزادی فروش بالا و قابل توجهی دارد.

بر اساس این گزارش اکران “دوران عاشقی” در سینماهای پردیس کوروش، آزادی، ملت، زندگی، موزه سینما، اریکه ایرانیان، فلسطین، ایران، چارسو، ماندانا، شکوفه، مرکزی و برخی از سینماهای شهرستانها ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت سینماتیکت و یا مراجعه به سینمای مورد نظر نسبت به تهیه بلیت و تماشای این فیلم اقدام نمایند.