1

اخراج خواننده لس‌آنجلسی از اف.بی‌.آی بخاطر‌.‌..

سینماروزان: پویا پورجلیل خواننده لس‌آنجلسی فاش کرده که به خاطر فعالیت سیاسی، از پلیس آمریکا اخراج شده.

پویا که آلبوم هایی مثل “قطره باران”، “غریبانه”، “رویا” و “تصویر” را ارائه کرده در تاک شوی منصور سپهربند گفته که قوانین نظامی آمریکا اجازه نمی‌داده کسی همزمان با خدمت در ارگان‌های نظامی، واکنش سیاسی داشته باشد و او نیز به دلیل حمایت از رضا پهلوی از پلیس اخراج شده!

این خواننده که سالها بود فعالیت خوانندگی را ترک کرده بود، دلیل این امر را کیفیت پایین آثار چند سال اخیر موسیقی پاپ ایرانی دانسته و بیان داشت: آن قدر کیفیت خوانندگی و آهنگسازی پایین آمده بود که ترجیح دادم اصلا کار تازه‌ای عرضه نکنم ولی بعد از اخراج از پلیس، ترجیح دادم چند کار متفاوت را ارائه کنم.

پویا پورجلیل خواننده لس‌آنجلسی
پویا پورجلیل خواننده لس‌آنجلسی

پویا که می‌تواند دنباله روی امثال نصرت الله معین، امید سلطانی، علیرضا افتخاری و..‌، در ترکیب مایه های موسیقی دستگاهی و موسیقی پاپ باشد، افزود: از کودکی به خلبانی علاقه داشتم و هرچند زاده انزلی هستم ولی زمانی هم در بندربوشهر و در نزدیکی نیروگاه اتمی، زندگی می‌کردیم و جایی که مجاور یک فرودگاه پروازی بود و انواع و اقسام هواپیماها را آنجا میدیدم و از خوانندگی هم همان پروازها و اوج گرفتن های روی استیج را دوست دارم و پلیس هم شدم به خاطر هیجان که درنهایت اخراج شدم و باز خواننده ام.

 

پویا که با آهنگسازانی همچون منوچهر چشم آذر، بابک رادمنش، جهانبخش پازوکی، محمد حیدری، کاظم عالمی و… کار کرده، تاکید نمود: در شروع به کار اخیر فعالیت خوانندگی و بعد از اخراج از پلیس، بیشتر با آهنگسازان و ترانه سراهای جوان داخل ایران کار میکنم تا لااقل فضایی فراهم کنیم برای رشد چند استعداد تازه. هرچقدر بیشتر بتوانیم میان موسیقی ماندگار ایرانی و جوانان ارتباط ایجاد کنیم، موفق تر خواهیم بود.