1

اختلافات معاون و مدیر سیما بر سر "هفت"+شرط جالب ایوبی برای حضور در "هفت"

سینماژورنال: فصل سوم برنامه “هفت” با حضور بهروز افخمی به عنوان مجری و تهیه کنندگی یک جوان 25 ساله به نام محمدحسین رضوی در همین چند هفته آغازین  کاملا در خدمت حواشی بوده است.

به گزارش سینماژورنال البته که این سروصداها که به نظر می رسد پولتیکی از سوی افخمی برای احیای برنامه و در نهایت کمک به رشد کارنامه سینمایی خودش باشد(!!) به اندازه مخاطبان، مدیران سازمان را هم وارد چالش کرده است.

شنیده های مختلفی از رسانه ملی به سینماژورنال رسیده که یکی از مهمترین آنها اختلاف رییس و معاون سیما بر سر نحوه اجرای افخمی در “هفت” و حاشیه سازی فراوان اوست.

شنیده شده رییس رسانه ملی چنان که باید از این حواشی خرسند نیست اما از آن طرف معاون سیما تا اینجای کار از برنامه راضی بوده است.

شرط ایوبی برای حضور در “هفت،

دیگر شنیده مرتبط با برنامه به ماجرای حضور حجت ا.. ایوبی در برنامه بازمی گردد.

افخمی به تازگی ادعا کرده بود ایوبی را به برنامه دعوت کرده و او دعوتش را اجابت نکرده و در نقطه مقابل رییس دفتر ایوبی هم ماجرای دعوت را رد کرده و افخمی را به دروغگویی متهم کرد.(اینجا را بخوانید)

حالا شنیده های سینماژورنال حکایت از این دارند که ایوبی تنها به یک شرط خواستار حضور در “هفت” شده و آن هم پخش زنده برنامه بوده است.

ایوبی که پیشتر به خاطر سانسور برخی از گفته هایش از رسانه ملی گلایه داشته خواستار حضور در برنامه ای از “هفت” بوده که به صورت زنده روی آنتن رود و چون این امکان فراهم نشده از حضور در برنامه سرباز زده است.