1

اختصاصی سینماروزان: ماجرای تلاش ناکام مدیران سینما برای دیدار با مهرجویی

سینماروزان: متأسفانه بقایای اعتدال که همچنان مناصب میانی سینما را در دست دارند با تصمیم گیری غلط و به بهانه انقضای پروانه نمایش، جلوی اکران نوروزی #لامینور را گرفتند تا مدیریت فرهنگی دولت سیزدهم با چالشی جدی مواجه شود.

گمان می‌شد محمد خزاعی با استفاده از اختیارات رئیس سازمان به سمت ایجاد تعامل برای اکران فیلم مهرجویی برود ولی اصرار بی دلیل حلقه‌ای سه نفره از چسبیدگان به معاونت‌های کلیدی سازمان برای جلوگیری از اکران #لامینور همچنان ادامه دارد.

در این شرایط فیلمسازنمایی لهجه‌دار هم جا زده شده به عنوان مشاوری با مشورت‌های غلط. این مشاور شکست‌خورده در کارگردانی، به جای تسهیل اکران #لامینور ، به سبک دوران احمدی‌نژاد به دنبال برپایی دیدار حضوری میان مدیران سینما و مهرجویی بوده بلکه از این نمد برای خود هم کلاه تولید یک پروژه دفاع مقدسی را ببافد!

این مشاور لهجه‌دار با واسطه کردن گادفادر سابق سینما که بازی در #قلاده‌های_طلا را نیز در کارنامه دارد می‌خواست شرایط دیدار روسای سینما با مهرجویی و احتمالا ثبت چند عکس یادگاری را فراهم کند تا در این دیدار پروانه نمایش #لامینور هم تقدیم استاد شود ولی با مخالفت شدید همسر مهرجویی، تیرش به سنگ خورد.

مهرجویی به درستی تن به دیدار نداد تا هم درس عبرتی باشد برای این مشاور لهجه‌دار که خودش را نخود هر آشی نکند و هم مسیر درست‌تر را به روسای سینما نشان دهد؛ مسیری کاملا سرراست و ساده یعنی ایجاد شرایط اکران سریع #لامینور.

امید که محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی بی توجه به داده‌های غلط این نامشاوران و حلقه بازمانده از اعتدال، همین مسیر سرراست را بپیماید و خیلی زود دستور اکران #لامینور را دهد تا معلوم شود تفاوتی دارد با مدیران غیرسینمایی سلف خویش که بیخود و بی دلیل #سنتوری را توقیف کردند.

تلاش ناکام مدیران برای دیدار با مهرجویی
تلاش ناکام مدیران برای دیدار با مهرجویی