1

اختصاصی سینماروزان⇐واکنش غلامحسین لطفی به اظهارات فرهاد جم : از #همسران حذف نشدم!/ تهیه‌کننده دبه کرد!/موافق حضور فرهاد جم نبودم+ریز ارقام قرارداد

سینماروزان/حامد مظفری: انتشار گفتگویی از فرهاد جم در سینماروزان درباره حذف غلامحسین لطفی از سریال #همسران با واکنش لطفی مواجه شد.

فرهاد جم به روزنامه فرهیختگان گفته بود: ابتدا قرار بود لطفی کارگردان و بازیگر نقش اصلی سریال باشد ولی تهیه‌کننده های کار (بیرنگ و رسام) نپذیرفتند و برای همین فردوس کاویانی جایگزین شد و رسام و بیرنگ خودشان کارگردانی کردند.

غلامحسین لطفی در واکنش به فرهاد جم به سینماروزان گفت: مرا از #همسران حذف نکردند بلکه بر سر رقم قرارداد به توافق نرسیدیم، تهیه‌کننده دبه کرد و با اینکه چند ماه درگیر سریال بودم و تمام کارهای سریال را انجام داده بودم رها کردم و رفتم.

لطفی درباره رقم قرارداد گفت: بنا بود که ماهیانه ۹۰۰ هزار تومان دستمزد بگیرم که رقم نامعقولی هم نبود ولی به ناگاه رقم قرارداد به ۶۰۰ هزار تومان تقلیل پیدا کرد و این شد که ترجیح دادم در پروژه نباشم.

غلامحسین لطفی درباره ترکیب مدنظرش برای سریال هم بیان کرد: من موافق حضور فرهاد جم در نقش علی نبودم و الویتم بازیگر دیگری بود که اگر می‌آمد چه بسا نتیجه کار بهتر میشد‌.

این هنرمند باسابقه تاکید کرد: اصولا آدمی نیستم که اجازه دهم فرد یا جریانی مرا حذف کند چون باید چارچوب مرا بپذیرند و همکاری میسر شود وگرنه خودم کنار میکشم و اجازه نمی‌دهم کار به حذف بکشد.

غلامحسین لطفی: از سریال همسران حذف نشدم/تهیه‌کننده دبه کرد
غلامحسین لطفی: از سریال همسران حذف نشدم/تهیه‌کننده دبه کرد