1

اتهام دلالی مواد مخدر به خواننده-بازیگر مشهور+عکس

سینماژورنال: بروز پدیده اعتیاد در میان طیفهای مختلف جوامع انسانی چیزی نبوده که بشود آن را کتمان کرد.

به گزارش سینماژورنال طیف هنرمندان نیز به مانند تمامی طیفهای دیگر جوامع درگیر این پدیده شوم بوده اند و البته در کنار آنها که درگیر اعتیاد می شوند داشته ایم هنرمندانی را که به اندازه خود کوشیده اند برای مبارزه با اعتیاد هم فعالیت کنند.

به تازگی فرزند یک قاچاقچی(!) اتهاماتی در درباره دلالی مواد مخدر به “فرانک سیناترا” خواننده سیاهپوست آمریکایی سبک جاز و بازیگر که یکی از هنرمندان مطرح قرن بیستم قلمداد شده، وارد آورده است.

اتهام به دلالی مواد مخدر و شراکت با سلطان کوکایین

بنا به اطلاعات ارائه شده در “حبرآنلاین” پسر پابلو اسکوبار سلطان کوکائین ادعا کرده است که فرانک سیناترا دلال کوکائین و شریک تجاری پدرش در آمریکا بوده است.

سباستین در این باره به یک روزنامه برزیلی گفت: تعداد خواننده‌هایی که کار هنری خود را با حمایت مالی قاچاقچیان مواد مخدر شروع کردند، بسیار بیش از آن چیزی است که تصور می‌کنید. مدرکی برای اثبات این موضوع وجود ندارد، من خیلی به پدرم نزدیک بودم و او همواره درباره این موضوع با همکارانش صحبت می‌کرد.

او اضافه کرد: سیناترا در کار دلالی کوکائین بهتر از خوانندگی و یکی از شرکای تجاری پدرم در میامی بود.

رابطه با گانگسترها و توطئه برای قتل وودی آلن
البته پیش از این نیز شایعات زیادی درباره رابطه سیناترا با گانگسترها وجود داشت.

در زندگینامه وودی آلن که همین هفته در آمریکا منتشر شد، ادعایی مبنی بر نقشه سیناترا برای قتل وودی آلن مطرح شده است، که براساس آن سیناترا به خاطر ازدواج آلن با همسر سابقش میا فارو از مافیا خواسته که این کارگردان را به قتل برسانند.

فرانک سیناترا
فرانک سیناترا