1

اتمام فیلمبرداری فاز اول پروژه اقتباسی گلزار و باران

سینماژورنال: باران کوثری و محمدرضا گلزار که سالها بعد از کمدی “توفیق اجباری” برای بازی در دومین فیلم بلند پدرام علیزاده قرارداد بسته بودند فاز اول فیلمبرداری در این پروژه را پشت سر گذاشتند.

به گزارش سینماژورنال “خشکسالی و دروغ” که فیلمنامه آن اقتباسی از نمایشنامه ای به همین نام نوشته محمد یعقوبی است در هفته انتهایی اسفندماه کلید خورد و در فاصله زمانی 21 تا 28 اسفندماه فاز اول فیلمبرداری آن که مربوط به فصل زمستان بود انجام شد.

پدرام علیزاده کارگردان این پروژه با بیان این مطلب به سینماژورنال گفت: در فاز اول فیلمبرداری چهار بازیگر اصلی مان یعنی محمدرضا گلزار، باران کوثری، آیدا کیخایی و علی سرابی جلوی دوربین رفتند و کار خیلی خوب و طبق برنامه پیش رفت.

هفته آخر فروردین فاز دوم فیلمبرداری آغاز می شود

این کارگردان درباره ادامه فیلمبرداری بیان داشت: هفته آخر فروردین ماه فاز دوم فیلمبرداری آغاز میشود که البته برخلاف فاز اول کمی طولانی تر است و یک ماهی به طول خواهد انجامید.

علیزاده ادامه داد: فازهای سوم و چهارم فیلمبرداری مربوط است به فصول تابستان و پاییز که ممکن است هر دو فاز را با هم در تابستان بگیریم.

یک بازیگر شناخته شده مرد و دو بازیگر زن سینما به گروه اضافه می شود

پدرام علیزاده که پیشتر یک کمدی به نام “آخرین سرقت” را کارگردانی کرده با اعلام اینکه در فاز دوم فیلمبرداری “خشکسالی و دروغ” بازیگران تازه ای به کار می پیوندند به سینماژورنال گفت: به شخصیتهای مرد نمایشنامه منبع یک کاراکتر اضافه شده است و برای بازی در این کاراکتر هم با یک بازیگر شناخته شده سینمای ایران مذاکراتی داشته ایم اما چون هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم نمی توانیم نام بازیگر را اعلام کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: به جز این بازیگر مرد، در فیلمبرداری بهاری پروژه دو بازیگر زن که آنها هم سینمایی هستند به گروه بازیگران افزوده خواهند شد.

داستانی مابین اردیبهشت93 تا اردیبهشت 94 

به گزارش سینماژورنال  “خشکسالی و دروغ” فیلمی مبتنی بر چهار فصل سال است و برای همین فیلمبرداری آن یک سالی طول می کشد. داستان فیلم در فاصله زمانی ۲۵ اردیبهشت ۹۳ تا ۲۵ اردیبهشت ۹۴ روایت میشود و برای همین نیاز بوده به استفاده از هر چهار فصل سال برای فیلمبرداری.