1

اتمام حجت صریح دادستان تهران⇐تبلیغ فیلم در شبکه های ماهواره ای معاند، توقیف را به دنبال دارد

سینماژورنال: عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران در نشست 24 خردادماه با سرپرستان دوایر نظارت زندان‌های تهران به صراحت به آنها که شرایط تبلیغ فیلمها در شبکه های ماهواره ای معاند را فراهم کنند هشدار داد.

به گزارش سینماژورنال دادستان تهران با اعلام این که طبق ماده 15 قانون جرایم رایانه‌ای تبلیغ در شبکه‌های ماهواره‌ای که در قالب رسانه‌ها‌ی ضد انقلاب و معاند فعالیت می‌کنند جرم است، به وظیفه پیشگیرانه‌ دستگاه‌های فرهنگی از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیما در این راستا تأکید کرد و گفت: از وزارت ارشاد می‌خواهیم در مورد فیلم‌هایی که در شبکه‌های ماهواره‌ای معاند تبلیغ می‌شود، ورود کند و هم‌چنین سازمان صدا و سیما و شهرداری زمینه را برای تبلیغات فراهم کند تا فیلم‌سازان برای تبلیغ آثار خود سراغ شبکه‌های ماهواره‌ای معاند نروند.

وی تاکید کرد: دادستانی تهران با کسانی که فیلم‌های سینمایی در شبکه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب و معاند را تبلیغ نمایند برخورد می‌کند.

دولت آبادی ادامه داد: در صورت تبلیغ در شبکه‌های ماهواره‌ای معاند از اکران این‌گونه فیلم‌ها با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط جلوگیری خواهد شد.