1

ابراز تأسف پانته‌آ پناهی‌ها از بازی در فیلم اولی‌ها⇐منظور “آبجی” است یا …؟

سینماژورنال: پانته آ پناهیها منشی صحنه باسابقه سینمای ایران که چند سالی است بازیگر شده و بازیگری را هم تجربه می کند چند فیلم مختلف را آماده اکران دارد.

به گزارش سینماژورنال “لاک قرمز”، “اروند”، “نفس”، “آبجی” و “در سکوت” از جمله فیلمهایی هستند که پناهیها سال گذشته در آنها بازی کرده است و همه هم آماده اکران اند.

پناهیها به تازگی در گفتگویی با “اعتماد” با اشاره به اینکه سعی می کند نقشهایی را بپذیرد که نکته جالب داشته باشد از بازی در فیلم اولی ها ابراز تأسف کرده است.

این بازیگر می گوید: تمام انتخاب‌هايم در بازيگري دلي بوده و سعي كرده‌ام، نقش‌هايي را انتخاب كنم كه براي خودم هم نكته جالب و قابل كشف داشته باشد.

وی ادامه می دهد: سال گذشته متاسفانه به خاطر كمك كردن به بعضي از دوستانم كه فيلم اول‌شان بود، نقش‌هايي را قبول كردم كه شايد اگر مي‌خواستم از مقام يك بازيگر حرفه‌اي به قضيه نگاه كنم، نبايد آن را مي‌پذيرفتم.

پناهیها خاطرنشان می سازد: در پايان سال كاري به اين نتيجه رسيدم الان ديگر در موقعيتي نيستم كه هر كاري را قبول كنم و من كه هميشه وسواس زيادي در انتخاب نقش‌هايم در تئاتر داشتم، در سينما هم بايد اين وسواس را ادامه دهم تا ديگران هم جدي بگيرند. پس وقفه‌اي براي خودم به وجود آورده‌ام كه بيشتر فكر كنم تا بتوانم انتخاب درستي كنم. همين طور بيشتر بخوانم و مطالعه كنم تا اگر بقيه از من انتظاري دارند، بتوانم انتظارات آنها را برآورده كنم.

منظور کدام فیلم اولی است؟

به گزارش سینماژورنال فیلم اولیهایی که پناهیها سال گذشته در آنها ایفای نقش کرده است “آبجی” و “در سکوت” و “لاک قرمز” بوده اند.

در این بین “لاک قرمز” که توسط کامران مجیدی برادر مجید مجیدی تهیه شده بود توانست به جشنواره سی و چهارم راه یابد و البته مورد تحسین هیأت داوران هم قرار گیرد.

اما دو فیلم دیگر یعنی “آبجی” و “در سکوت” هیچ کدام شان نتوانستند به جشنواره سی و چهارم فیلم فجر راه یابند و به نظر می رسد ابراز تأسف پناهیها از بازی در فیلم اولی به یکی از این دو فیلم برگردد.

“آبجی” اخیرا در بین الملل فجر به نمایش درآمد و نتوانست توجهات را جلب کند اما “در سکوت” هنوز رونمایی نشده است.