1

آیا فیلم تازه سعید آقاخانی نسخه سینمایی «پایتخت» است؟⇔«کامیون» در آخرین مرحله تدوین+عکس

سینماروزان: فیلم سینمایی «کامیون» جدیدترین اثر سینمایی کامبوزیا پرتوی در آخرین مرحله مونتاژ قرار دارد و «پرویز آبنار» کار صداگذاری آن را شروع خواهد کرد.

به گزارش سینماروزان تدوین فیلم سینمایی «کامیون» با بازی سعید آقاخانی در مرکزیت بازیگران بر عهده مصطفی خرقه‌پوش از سینماگران باتجربه ایران است.

تدوین این فیلم که پیشتر پرسشهایی درباره ارتباط آن با مجموعه «پایتخت» طرح شده بود(اینجا را بخوانید) این روزها طبق برنامه‌ریزهای از پیش تعیین‌شده، ادامه دارد و و این هفته راف کات به اتمام می‌رسد و سپس به مرحله فاین کات خواهد رسید و بعد از اتمام این مرحله، «پرویز آبنار» کار صداگذاری «کامیون» را شروع خواهد کرد.

فیلم سینمایی «کامیون» با مدیریت فیلمبرداری «تورج اصلانی» در مرزهای سوریه و عراق، در روستاهای اطراف منطقه «سیلوانا» در استان آذربایجان غربی، در شهرهای ارومیه و میانه و در نهایت در لوکیشن‌های مختلفی در تهران از جمله؛ آزادی، تهرانسر، گلابدره، شهرک غرب، صادقیه و … فیلمبرداری شده است.

در فیلم سینمایی «کامیون» سعيد آقاخاني، نيكي كريمي، تروسكا جولا، رامين راستاد، يعقوب پرسا، نسرين مرادي و … به ایفای نقش می‌پردازند.

«کامبوزیا پرتوی» تاکنون فیلم‌های سینمایی؛ «ماهی»، «گلنار»، «بازی بزرگان»، «کافه ترانزیت» و «پرده» را کارگردانی کرده و با این آثار جوایز متعدد داخلی و بین‌المللی را از آن خود کرده و نویسندگی فیلمنامه‌های دیگری همچون؛ «محمد رسول‌الله»، «شیرک»، «دایره»، «ایستگاه متروک»، «هر شب تنهایی»، «دیشب باباتو دیدم آیدا»، «من ترانه 15 سال دارم»، «خیابان‌های آرام» و … را بر عهده داشته است.

تعدادی از عوامل اصلي فیلم سینمایی «کامیون» جدیدترین اثر سینمایی «کامبوزیا پرتوی» عبارتند از:

نويسنده و كارگردان: كامبوزيا پرتوي، مدير فيلمبرداري: تورج اصلاني، فيلمبردار: مهدی اصلانی، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، دستيار كارگردان و برنامه‌ريز: رامين راستاد، صدابردار: پرويز آبنار، طراح گريم: بابك اسكندري، طراح صحنه: بابك صبحی، مجري طرح: هومن احمدي توفيقي، عکاس: کسری پرتوی، مشاور رسانه‌ای: منصور جهانی، تهیه‌کننده: كامبوزيا پرتوي، محصول: موسسه سينمايي خط سوم

کامیون
کامیون
کامیون
کامیون
کامیون
کامیون