1

آیا غلامرضا موسوی از ریاست انجمن تهیه‌کنندگان مستقل کنار گذاشته شده؟؟؟

سینماروزان: در حالی که یک ماه گذشته گزارشی منتشر شد درباره اختلافات موجود در صنف تهیه کنندگان مستقل به خاطر رفتارهای بی‌ضابطه یکی از اعضاء در صدور کارت تهیه کنندگی و همچنین شکایت کیفری یکی از اعضای پیشکسوت صنف علیه عضوی دیگر(اینجا را بخوانید) اخیرا پرسشهای جدی شکل گرفته درباره تغییر و تحول در رأس این صنف.

به گزارش سینماروزان تا پیش از این از غلامرضا موسوی به عنوان رییس این صنف نام برده می‌شد اما حالا پرسشهایی طرح شده درباره حذف موسوی از ریاست انجمن تهیه کنندگان مستقل و مدیریت شورایی این صنف؟؟

غلامرضا موسوی از تهیه کنندگان سینمای حاضر در شورای صنفی نمایش که در ماههای اخیر تیغ تیز انتقادات سینماگران متضرر از آشفتگی اکران پاییزی، وی را نشانه رفته است اخیرا گفتارهایی متناقض بروز داده بود.

موسوی از یک طرف مدام نسبت به ورود افراد بی هویت و پولهای بی مسئولیت به هنرهای نمایشی هشدار داده اما از طرف دیگر روی آنتن زنده به حمایت از صدور پروانه تهیه کنندگی برای یک جوان تازه‌کار-یک آقازاده؟؟؟- پرداخت و در کنارش تعریفی تازه از مافیا ارائه داد به این شرح که مافیا زاییده قانون است و مافیا در جایی شکل می‌گیرد که قوانین سفت و سخت باشد!!(اینجا و اینجا را بخوانید)

باید منتظر موضع گیری رسمی سران انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران در برابر پرسشهای مرتبط با کنار گذاشتن غلامرضا موسوی از ریاست این صنف ماند.