1

آیا بازداشت یک سرمایه‌گزار پرحاشیه، جشن خانه سینما را متأثر خواهد کرد؟/یا فهرست محصولات منسوب به این سرمایه‌گزار از داوری کنار گذاشته خواهد شد؟

سینماروزان: انتشار خبر بازداشت مجدد یک سرمایه گزار پرحاشیه شبکه خانگی که در سالهای اخیر فعالیتهای پر و پیمانی هم در سینما داشت و حتی کارت تهیه کنندگیش از سوی خویشاوندان یک مدیر چندشغله صادر شده بود(!!!) از جمله اخبار پرسش برانگیز روزهای اخیر بوده است.

به گزارش سینماروزان این سرمایه گزار یک بار دیگر هم به خاطر ارتباط با ماجرای فساد در یک صندوق ذخیره بازداشت شده بود ولی آزاد شده بود و این دومین بار است که این سرمایه‌گزار بازداشت میشود.

این سرمایه‌گزار که ردّی پررنگ از خود در تمامی محافل سینمایی گذاشته است از صاحبان سرمایه برخی آثاریست که نامشان در فهرست نامزدیهای جشن امسال خانه سینما به چشم میخورد و بسیاری منتظرند ببینند آیا علیرغم بازداشت این چهره همچنان جوایز میان محصولاتش توزیع خواهد شد یا نه؟؟

این سرمایه‌گزار شراکتهایی را هم با یک بازیگر سینمای ایران داشته است؛ بازیگری بلندقد که اخیرا بیخیال شراکت با یک بازداشتی به انتقاد از سیاستگزاران امور و رواج فسادهای اقتصادی کلان در کشور پرداخته و همین تناقض است که اسباب ریشخند مخاطبان شده است.

این سرمایه‌گزار اخیر سرمایه تولید فیلمهای برخی تهیه‌کنندگان ارگانی که ژست ارزشی می‌گیرند را هم فراهم آورده است و یکی از این قبیل آثار در مسیر تولید قرار دارد.

باید منتظر ماند و دید فرجام بازداشت این سرمایه گزار چه خواهد شد؟ آیا او باز هم آزاد خواهد شد و به فعالیت فرهنگی(!!!) خویش ادامه خواهد داد یا این بار دیگر باید بابت ارتباط با فساد در یک صندوق ذخیره، تاوانی هنگفت دهد؟؟