1

آیا باران کوثری با عوامل «لانتوری» مشکل پیدا کرده؟؟

سینماروزان: باران کوثری بازیگر زن سینما از جمله بازیگرانی است که از همان اولین ساخته رضا درمیشیان با نام «بغض» تا ساخته های بعدیش «عصبانی نیستم» و «لانتوری» جزو افراد ثابت تیم بازیگران وی بوده است.

به گزارش سینماروزان این همراهی باعث شده بود که در اتفاقات مرتبط با همکاریهای مشترک از توقیف «عصبانی نیستم» تا حاشیه‌سازی‌های جشنواره بر سر «لانتوری» مواضعی همسوی کارگردان داشته باشد یا بعدتر در اکرانهای مردمی «لانتوری» باران کوثری همواره بکوشد در کنار کارگردان فیلم به دیدار مخاطبان برود.

در هفته‌های اخیر و بعد از موفقیت «لانتوری» در جشن حافظ  هم پیش‌بینی می‌شد باران کوثری زودتر از بقیه به پیشواز تبریک گفتن به همکارانش برود اما کمترین واکنش مثبتی از سوی باران کوثری صورت نگرفته و در حالی که بسیاری از مخاطبان در انتظار بودند او از موفقیتهای این فیلم ابراز خرسندی کند اما هیچ واکنش مثبتی از سوی باران در صفحه اجتماعیش صورت نگرفته است.

عین این اتفاق بعد از اعلام فهرست نامزدهای جشن خانه سینما هم رخ داد و علیرغم نامزدی های پرشمار «لانتوری» در جشن خانه سینما که از نامزدی بهترین فیلم و کارگردانی تا بهترین بازیگری مرد و زن را دربرمی‌گرفت باران هیچ پیام تبریکی برای همکارانش صادر نکرد.

این اتفاق درحالی رخ داده که باران از جمله هنرمندان فعال در شبکه‌های اجتماعیست که می‌کوشد درباره موضوعات مختلف از طریق صفحه‌اش اظهارنظر کند؛ از چرایی لغو کنسرتها تا مشهد گرفته تا سانحه تصادف اتوبوس حاوی دانش آموزان در هرمزگان تا تلاش برای جلوگیری از انقراض یوزپلنگ ایرانی موضوعات متأخری هستند که باران درباره آنها اظهارنظر کرده است اما نسبت به موفقیتهای اخیر یکی از پرحاشیه‌ترین تجربیات بازیگری سالهای اخیرش سکوت کرده! چرا؟؟؟