1

آیا اين بازيگر از حكم بابك زنجاني خبر دارد؟+عکس

سینماژورنال/مهدی فلاح صابر: حساب نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون که در هفته های اخیر سریال “معمای شاه” با نقش آفرینی او در حال پخش از شبکه اول سیماست جدای از بازیگری دستی هم در وکالت و فعالیت های حقوقی دارد.

به گزارش سینماژورنال وی که فارغ التحصیل رشته حقوق و وکیل دادگستری میباشد همواره در کنار بازیگری فعالیتهای حقوقی خود را هم پی می گیرد.

اخیرا نواب صفوی با قرار دادن تصویری از پایان نامه فارغ التحصیلی پدرش از دانشکده حقوق، در صفحه اجتماعی خود آورده است : این پایان نامه پدر من در سال 1327 و 1328 است که بعد تحصیلات خود را تا دکترای حقوق ادامه داد.

وی افزوده است: چندی پیش بعنوان وکیل تسخیری جوانی که توان مالی برای گرفتن وکیل نداشت انتخاب شدم . امروز به دادگاه انقلاب رفتم که پرونده را بخوانم. از خدا میخواهم که مرا یاری کند تا جوانی را که از سر جهل به قانون در زندان است  از مرگ نجات دهم بدون آنکه ریالی دریافت کنم …

نفت ملی نشد که پول آن را مایه فخر خود کنب

وی در ادامه این مطلب اشاره ای هم به دادگاه متهم بزرگ نفتی کرده و ادامه داده است: در شعبه دیگر آقای بابک زنجانی داشت لیست اموال و بانکهای خود را به رخ مردم میکشید. نفت ملی نشد که تو بتوانی پول آن را مایه فخر خود کنی!! چند نفر را میتوانستی از مرگ نجات بدهی ؟؟ عرق شرم چند پدر را میتوانستی به خاطر تنگدستی جلوی کودکانش پاک کنی؟ ایمان دارم که بزودی عدالت را به چشم خواهی دید.

پرسش خبرنگاران و پاسخ الویس پریسلی وطنی

نواب صفوی خاطرنشان کرده است: آری! همان که میدانم جوانی از پنجره سلولش به آسمان نگاه میکند و بعد از خدا تنها امیدش منم برای من بالاترین ثروت است. وقتی بیرون دادگاه خبرنگاران از من پرسیدند وکیل آقای زنجانی هستید ؟؟ با خنده ای گفتم: نواب صفوی هیچگاه وکیل متهم نفتی نخواهد شد.

تصویر پایان نامه پدر نواب صفوی که ضمیمه مطلب او درباره بابک زنجانی شده است
تصویر پایان نامه پدر نواب صفوی که ضمیمه مطلب او درباره بابک زنجانی شده است

بازی روزگار چه درسها که ندارد
به گزارش سینماژورنال انتقادات نواب صفوی از متهم نفتی در شرایطی صورت می گیرد که این متهم در یکی دو سال قبل از بازداشت با تاسیس دفتری به نام سورینت فیلم وارد فعالیت سینمایی و تولید فیلم هم شده بود.

جالب اینجاست که در آن هنگام برخی از تهیه کنندگان و کارگردانان به دنبال آن بودند که با پیدا کردن رابطی مطمئن به وی رسیده و البته بودجه های خوبی هم برای پروژه های خویش بگیرند.

در این میان فیلمهایی مانند “هیچ کجا هیچ کس”، “سیزده” و “نقش نگار” تولید شدند که دو فیلم اول بازگشت مالی چندانی نداشتند و فیلم سوم هنوز مجالی برای روی پرده رفتن پیدا نکرده است.

به این می گویند بازی روزگار؛ یک روز به خاطر ثروت ات ملجایی می شوی برای سینماگران که به سراغت آیند و هر طور شده تو را راضی کنند که در پروژه های بدون بازگشت مالی شان سرمایه گذاری کنی و روزی دیگر به خاطر متهم شدن به فساد مالی تا می توانی طعنه می شنوی، انتقاد و متلک.

البتع باید منتظر ماند و ادامه این بازی را دید یعنی زمانی که حکم این متهم صادر می شود…