1

آگاهی رفیق شادمهر از سرقت بازیگر تلویزیون+عکس

سینماژورنال: منوچهر هادی کارگردانی که در سالهای اخیر با ساخت آثاری چون “یکی میخواد باهات حرف بزنه” و “زندگی جای دیگریست” بعنوان کارگردانی خوش ذوق خود را نشان داده است با فیلمی به نام “ته خط” به شبکه خانگی آمده است.

به گزارش سینماژورنال درام ماجرایی “ته خط” از سوی موسسه گلرنگ رسانه به شبکه خانگی عرضه شده و در آن بازیگرانی چون مجید صالحی، لیندا کیانی، سیروس همتی، نازنین کریمی و عارف لرستانی به ایفای نقش می پردازند.

داستان این فیلم درباره ماجرای یک سرقت از بانک است و تعقیب و گریزی که میان سارقین و یک افسر پلیس خشن روی می دهد.

پولی که به دست یک زوج می افتد

مجید صالحی و لیندا کیانی نقش دو سارق را ایفا می کنند؛ سرقت این دو نفر موفق است اما در میانه فرار پولی که سرقت کرده اند به دست یک زوج پول‌لازم با بازی سیروس همتی و نازنین کریمی می افتد و از اینجاست که مسیر اتفاقات عوض می شود.

از آن طرف افسر خشن نیز که نقشش را عارف لرستانی ایفا کرده در تمام طول مسیر به دنبال آنهاست.

تدوین “ته خط” به صورت غیرخطی انجام شده و هادی سعی کرده با تدوین غیرمتقاطع شرایطی را فراهم کند که مخاطب از زاویه های مختلف داستان را مرور کند.

تهیه کنندگی “ته خط” را وحید سعیدی از جمله فعالان رسانه ای با همراهی علیرضا میرزامصطفی انجام داده است.

رفیق سابق شادمهر در نقش مکانیک خودرو

جالب اینجاست که داوود ناقور خواننده پاپ که در سالهای پیش فعالتر بود در این فیلم حضور دارد اما نه بعنوان خواننده که بعنوان بازیگر یکی از نقشهای مکمل؛

ناقور در “ته خط” نقش مکانیکی را بازی کرده است که در جریان سرقت دو خلافکار اصلی قرار گرفته است.

ناقور سالها پیش و از زمانی که شادمهر عقیلی هنوز به شهرت نرسیده بود جزو رفقای درجه اول او محسوب می شد و البته این دوستی تا سالهای ابتدایی شهرت شادمهر نیز ادامه داشت و شادمهر در تولید آلبوم اول ناقور با عنوان “یه لقمه نون” انرژی زیادی بر روی میکس و مسترینگ گذاشت.

ناقور و شادمهر حتی در کنار هم در فیلمی به نام “پر پرواز” ساخته خسرو معصومی در برابر هم به ایفای نقش پرداختند.

ناقور از جمله مخالفان مهاجرت شادمهر به خارج از کشور بود و همین مساله مدتی میانه آنها را شکرآب کرد اما در نهایت در سالهای اخیر مجددا این دو نفر رفاقت سابق را پی گرفته اند.

داوود ناقور حتی در سالهای اخیر تلاشهایی را برای بازگرداندن شادمهر به این انجام داده است که هنوز این تلاشها نتیجه نداده است.

ته خط
ته خط