1

آژانسی که هنرمندان را به جام جهانی برده بود؛اسپانسر فیلم جدید عطاران!

سینماژورنال: یکی از آژانسهای مسافرتی معروف که بیش از هر چیز بواسطه طرحی که برای اعزام گروهی از هنرمندان به جام جهانی برزیل داشت در کانون توجه قرار گرفت این روزها اسپانسرینگ یک فیلم سینمایی را برعهده گرفته است.

به گزارش سینماژورنال این آژانس مسافرتی که اخیرا یک مجموعه فیلم از حضور هنرمندان در برزیل با نام “شایعه=حاشیه” را هم به بازار عرضه کرده و البته بازگشت مالی چندانی نداشته این بار به سراغ سرمایه گذاری کم ریسک تری رفته است.

این سرمایه گذاری عبارتست از تامین هزینه های تولید تازه ترین فیلم با بازی رضا عطاران.

حضور ریوالدو با کمک اسپانسر مسافرتی

فیلمی با نام “آی ام نات سالوادور” که پیشتر “رویای مارسل” نام داشت و بنا بود مسعود اطیابی آن را بسازد اما این روزها فیلمبرداری این اثر در برزیل و به کارگردانی منوچهر هادی در حال انجام است.

تهیه کنندگی این فیلم برعهده زوج منصور سهراب پور و امیرپروین حسینی بوده است و آن طور که “تماشاگران امروز” خبر داده آنها نیز به کمک این آژانس توانسته اند زمینه حضور یک سری بازیکن فوتبال برزیل و از جمله ریوالدو را در جلوی دوربین فراهم کنند.

“آی ام نات سالوادور” داستان یک ایرانی را روایت می کند که در برزیل به عنوان متخصص ذبح اسلامی مشغول به کار است اما در اثر یک اتفاق با یک برزیلی به نام “سالوادور” اشتباه گرفته می شود و همین زمینه ساز موقعیتهای کمیک می شود.