1

آوازخوانی بنیامین و گلزار در یک فیلم سینمایی+عکس

سینماژورنال: محمدرضا گلزار بازیگر و بنیامین بهادری خواننده ایرانی که اخیرا یک همکاری در اولین محصول مشترک ایران و هند با عنوان “سلام بمبئی” را انجام داده اند قرار است در این فیلم آوازخوانی هم داشته باشند.

به گزارش سینماژورنال قربان محمدپور کارگردان “سلام بمبئی” با اعلام این خبر به “مهر” گفت: ترجیح می دهم در این فیلم علاوه بر ترانه های هندی از ترانه های ایرانی نیز استفاده شود تا موسیقی ایرانی نیز در اکران های خارجی به مخاطبان معرفی شود.

4 ترانه هندی و 2 ترانه ایرانی

محمدپور افزود: چهار ترانه هندی توسط چهار خواننده سرشناس هندی برای این فیلم آماده شده و ۲ ترانه مانده که قرار است بنیامین بهادری آنها را آماده کند تا تصمیم نهایی برای انتخاب ترانه ها را بگیریم، البته تا امروز ترانه ای از طرف بهادری به دست من نرسیده است.

وی ادامه داد: در کنار بنیامین بهادری، محمدرضا گلزار نیز در حال آماده کردن یک ترانه است. بعد از آماده شدن این دو ترانه باید ببینم که کدام یک از آنها بیشتر برای فیلم مناسب است و در نهایت از بین ترانه هایی با صدای این دو هنرمند، یکی را برای «سلام بمبئی» انتخاب می کنم.

محصول آقازاده صنف طلا و جواهر

به گزارش سینماژورنال پخش “سلام بمبئی”که سرمایه گذاری آن برعهده امیدرضا کشتی آرای فرزند رییس اتحادیه صنف طلا و جواهر بوده است(اینجا را بخوانید) را شرکت فیلمیران به مدیریت علی سرتیپی برعهده دارد.

در این فیلم علاوه بر محمدرضا گلزار که نقش اصلی مرد را بازی می کند “دیا میرزا” بازیگر هندی نیز ایفای نقش اصلی زن را برعهده دارد.

نمایی از سلام بمبئی
نمایی از سلام بمبئی