1

آلارمی پیش‌روی رسانه ملی و اسپانسری که کنار «برنده باش» ایستاده⇐شکست سنگین گلزار از سینما و «دلم میخواد» تا شبکه خانگی و «ساخت ایران۲»!

سینماروزان: محمدرضا گلزار که زمانی سوپراستار سینما بود و عاملی تلقی میشد بر فروش بالای فیلمها در ماههای اخیر بدجوری قافیه جلب مخاطب را باخته است.

امسال فیلمی با بازی او با نام «دلم میخواد» در یکی از بهترین مواعید اکران که عیدفطر باشد روی پرده رفت اما این فیلم بعد از سه هفته اکران به زحمت فروشش از یک میلیارد عبور کرد آن هم درشرایطی که کلی تبلیغ شد بر سر اینکه «دلم میخواد» پیشتر «دلم میخواد برقصم» نام داشته و فیلمی است درباره رقص و آواز و خوشگذرانی.

گلزار امسال فصل دوم سریال «ساخت ایران» را هم در شبکه خانگی داشت؛ سریالی که تهیه کنندگان آن امید زیادی داشتند به رونق تکفروشی و جانشینی «شهرزاد» اما علیرغم کلی بریز و بپاش و سفر به چین برای فیلمبرداری بخشی از نماها، اوضاع فروش این سریال آن قدر کساد بود که تولیدکنندگان ناچار شدند به راه اندازی یک نشست پرسش و پاسخ در رستورانی حوالی میدان آرژانتین(!!!) برای توجیه آمار پایین تکفروشی!

بماند که در تمام سالهای فعالیت سینمایی گلزار تنها محصولاتی مانند «توفیق اجباری»، «کما» یا «آینه بغل» فروشی چشمگیر داشته‌اند که در آنها گلزار، پارتنر چهره هایی همچون رضا عطاران، امین حیایی و جواد عزتی بوده است.

با این اوصاف گلزار که اخیرا بازی در یک فیلم پربازیگر به نام «ما همه با هم هستیم» که درباره بریز و بپاش تولید در آن و هویت سرمایه‌گزار آن امید علیجانی حرف و حدیث فراوان است را پشت سر گذاشته به زودی بناست با مسابقه «برنده باش» به اجرا در رسانه ملی روی آورد!

اینکه گلزار چرا بعد از سالها فعالیت در سینما در انتهای دهه نود خورشیدی سر از تلویزیونی درآورده که در همه دو دهه فعالیت سینمایی گلزار هیچ کدام از آثار وی را حائز نمایش ندانسته به خودش مربوط است اما عدم توجه کافی مخاطبان به «دلم میخواد» و «ساخت ایران2» هر دو با بازی گلزار آلارمی است پیش روی مدیران رسانه ملی و البته اسپانسر «برنده باش» که لابد بر سر حضور گلزار در این برنامه کلی حساب و کتاب کرده است.