1

آقای پرستویی! در کنار نواختن مهران مدیری و رسانه ملی بد نبود سوزنی هم بزنید به رفیق ۱۴شغله‌تان در خانه سینما!/ از باجناق ۱۴شغله هم می‌گفتید و همچنین رییس اصلاحات که حکم ممنوع‌الفعالیتی ناصر در زمان وزارت ارشاد وی صادر شد

سینماروزان: پرویز پرستویی در مراسم تشییع ناصر ملک‌مطیعی به انتقاد از صداوسیما پرداخت که علیرغم ضبط برنامه های «دورهمی» با حضور ناصر آن را توقیف کرد.

پرستویی گفت: صدا وسیما مال شما نیست و با پول ما و بیت‎المال صدا و سیما شده! آن بالا که مدام میگویید اجازه پخش نداده کیست و کجاست؟ چه شد که بعد از مرگ مشکل ندارد و خبر مرگ را پخش میکنید؟

پرستویی خطاب به مدیری ادامه داد: آقای مدیری چرا او را دعوت کردی و از پخش این برنامه دفاع نکردی؟

آنچه پرستویی درباره تناقضات حاکم بر رسانه ملی گفت صددرصد درست است و در همه این سالها بارها از سوی رسانه‌های مستقل به چالش کشیده شده!

اما پرستویی باید در کنار رسانه ملی از مدیران خانه سینما و سازمان سینمایی هم میگفت که در تمام لحظات آخرعمر ناصر که کارش به بستری شدن در بیمارستان کشیده شده بود هم سری به او نزدند و حالی از او نپرسیدند!

ای کاش پرستویی از مدیر 14شغله هم میگفت که حتی شرایط بیمه شدن افتخاری ناصر را فراهم نکرد! ای کاش پرستویی از باجناق 14شغله و رییس عباشکلاتی اصلاحات که حکم ممنوع الفعالیت ناصر در زمان حضور آنها در مدیریت سینمایی و وزارت ارشاد صادر شد هم حرف میزد تا باور کنیم دلشان واقعا به حال هنرمندان سوخته است!

فیلم صحبتهای پرستویی در تشییع ناصر را اینجا ببینید.