1

آقای مدیری! گفتید که هیچ‌گاه در تبلیغات نبوده‌اید؟ یعنی تبلیغ چای کار شما نبود؟+عکس

سینماروزان: مهران مدیری مجری “دورهمی” به‌تازگی به‌عنوان سفیر فروشگاه رفاه و به بیان بهتر مبلغ این فروشگاه قرارداد تبلیغاتی منعقد کرده است.

به گزارش سینماروزان با اینکه چرا از بین کلی برند کاملا مستقل مدیری به سراغ فروشگاهی رفته که نام چندین بانک دولتی در فهرست سهامدارانش به چشم می‌خورد، کاری نداریم ولی مرور گفته‌های مدیری در نشست خبری همکاری با رفاه، یک تناقض را پیش‌رو می‌گذارد.

مهران مدیری در این نشست گفت: شخصا هیچگاه در بحث تبلیغات نبوده‌ام!! و اکنون به دلیل بعد مسئولیت اجتماعی این کار آن پذیرفتم چراکه بنابراین همکاری قرار است بخشی از فروش ماهانه، سالانه فروشگاه رفاه در تمام کشور به مسائل مختلفی همچون کودکان کار، بیماران تالاسمی و هر آنچه که در جامعه ما با مشکل مواجه است اختصاص داده شود.

اینکه مهران مدیری بناست ازطریق همکاری با رفاه به کمک کودکان کار و بیماران تالاسمی برود خیلی نیک و خداپسندانه است و الگویی برای همه سلبریتی‌ها ولی اینکه مدیری می‌گوید هیچ‌گاه در بحث تبلیغات نبوده تناقض دارد با بیلبوردهایی که در سالهای گذشته از ایشان کنار تبلیغ یک چای دیده شده بود.

نمی‌دانیم عین حرفهای مدیری همین بوده یا حرفهایش نادرست، منعکس شده فقط این را می‌دانیم که سالها پیش تصویر مدیری را کنار تبلیغ چای عرفان دیده بودیم و براین مبنا اینکه ایشان هیچ گاه در تبلیغات نبوده، ناقض اتفاق قبلی است.

به جز این از مهران مدیری که در حرکتی نیک به‌دنبال کمک به کودکان کار و تالاسمی از طریق رفاه است انتظار می‌رود درصورت امکان از طریق همین رفاه یا دیگر برندهای زنجیره‌ای کمکی هم بکند به همکاران سینمایی خود که به‌خاطر شیوع کرونا بدجوری گرفتار مشکلات اقتصادی و قرض و بدهی هستند و البته آن قدر هم غرور دارند که جرات دست نیاز دراز کردن به سمت همکاران را هم ندارند؛
دولت که تقریبا بیخیال این جماعت شده؛ آقای مدیری! اگر می‌توانید از رفاه بخواهید برنامه‌ای بگذارد برای کمک به سینماگران نیازمند!

 

بیلبورد چای عرفان با حضور مهران مدیری
بیلبورد چای عرفان با حضور مهران مدیری