1

آقای مدیری! آیا سانسور نام شجریان هم به خاطر کمک به ریتم «دورهمی» بود؟

سینماروزان: در یکی از تازه ترین برنامه های «دورهمی» یکی از مجریان خبر سیما به نام ایمان مرآتی مهمان مهران مدیری بود؛ این برنامه «دورهمی» به جز اینکه مجالی باشد برای اعتراف مرآتی به ندانستن زبان عربی و در عین حال اعزام به سوریه و اشتباه گرفتن تابلوی «گردش به راست» با نام منطقه ای آزاد شده(!) به محاکاتی هم برای مهران مدیری بدل شد.

به گزارش سینماروزان در بخشی از برنامه مرآتی از مهران مدیری پرسش کرد که آیا در برنامه اش سانسور دارد و مدیری انگار نه انگار که همین هفته قبل نام شجریان را در برنامه اش سانسور کرده از نداشتن سانسور در برنامه گفت و ادعا کرد که فقط بازبینی شامل حال «دورهمی» میشود!!

مدیری از این گفت که بازبینی «دورهمی» برای کمک به بالا بردن ریتم برنامه و تنظیمات نور و رنگ یا افزایش بار طنز است!! اما انگار یادش نبود که در برنامه سینا سرلک هرجا که بنا بود نام شجریان بیاید به ذکر «استاد» بسنده شد!!!

برنامه مدیری هم به مانند تمامی برنامه های رسانه ملی گرفتار خط قرمزهای سازمان است و اینکه مدیری چرا نمی پذیرد که برنامه اش سانسور دارد جای سوال دارد؟

آیا مدیری نگران این است که اگر تولید برنامه منطبق با سیاستهای رسانه ملی و مبتنی بر سانسورهای سازمان را بپذیرد در آن صورت ممکن است دیگر کسی ژست به‌ظاهر عدالت‌طلبانه او را که با دارا بودن اسپانسری متمولی در نقد مشکلات اقتصادی و بیکاری سخن می‌گوید را نپذیرد؟؟